خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین خبر داد؛

ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات در نواحی شهری قزوین

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۷۴

مسوولان نواحی شهرداری قزوین، اصلی‌ترین وظیفه را برای توسعه شهر بر عهده دارند و بر این اساس سطح کیفی ارائه خدمات به شهروندان در نواحی شهری قزوین ارتقا پیدا می‌کند.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین گفت: مسوولان نواحی شهرداری قزوین اصلی‌ترین وظیفه را برای توسعه شهر بر عهده دارند و بر این اساس سطح کیفی ارائه خدمات در نواحی شهری قزوین ارتقا پیدا می‌کند.
به گزارش ایلنا از قزوین، نصرتی در نشست تخصصی با مدیران مناطق و مسوولان نواحی در سالن مفاخر شهرداری افزود: مسوولان نواحی کارهای روزمره شهرداری را باید به نحو احسن انجام دهند تا مدیران بالاتر بتوانند به کارهای اصلی توسعه شهر بپردازد.
وی تاکید کرد: اگر مسوولان نواحی شهرداری مشکلات اولیه شهر را به سرعت حل کنند می‌توان به توسعه شهر فکر کرد.
شهرداری قزوین با اشاره به بازدید سرزده از نواحی شهرداری قزوین و در جریان قرار گرفتن مشکلات نواحی از نزدیک گفت: مسوولان نواحی باید بار مسوولیت شهرداری را کم کنند.
نصرتی گفت: علاوه بر موضوعات عمرانی، اقدامات اجتماعی در عملکرد نواحی شهرداری قزوین باید جدی‌تر گرفته شود.
این مقام مسوول اظهار کرد: مسوولان نواحی باید بتوانند جلسات دائمی با امام جماعت محلات برگزار کنند تا علاوه بر اینکه موضوعات و مشکلات مورد نیاز را از طریق امام جماعت به مردم انتقال بدهند تا زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی فراهم شود.
وی اظهار کرد: مسوولان باید با ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات به نواحی اعتبار و آبرو دهند.
نصرتی اضافه کرد: مسوولان نواحی با مکاتبه با مدیران سازمان‌ها و ادارات کل و از طریق این عوامل باید در حل مشکلات نواحی به نتیجه برسند.
شهردار قزوین اضافه کرد: با توجه به توانایی و ظرفیت ها باید اقدامات عمرانی به نواحی سپرده و وظایف برون سپاری شود و همه امور در خود نواحی صورت گیرد.
نصرتی بیان کرد: نواحی باید محدوه محله کار انجام دهند و بر این اساس شرح وظایف نواحی در سریع ترین زمان ابلاغ خواهد شد.
وی با اشاره به وجود ظرفیت امام‌زاده‌گان در منطقه یک شهری که دارای دفتر فنی و هیئت امنا هستند، افزود: این امامزادگان محدود بزرگی را پوشش می‌دهند، با برگزاری جلسات با هیات‌ امنا می‌توان برنامه های اجتماعی را در این بین ارتقاء داد.
علیرضا شمسینی، مدیر هماهنگی امور نواحی شهرداری قزیون نیز گفت: این نشست با هدف ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات پیش رو نواحی در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی برگزار شده است.
پس از بیان موضوعات و مشکلات از سوی مسوولان نواحی، شهردار قزوین بر اساس ظرفیت نواحی اقدامات عمرانی را به خود نواحی سپرده و در ادامه خواست تا کلیه امور در نواحی صورت گیرد تا وظایف مناطق سبکتر شود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز