خبرگزاری کار ایران

تا اول مهر ماه صورت می گیرید؛

آماده سازی ۱۰۰ کلاس درس در شهرک مهرگان قزوین

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۸۵۵

معاون عمرانی استاندار قزوین در بازدید از ناحیه شهری مهرگان قزوین از آماده سازی ۱۰۰ کلاس درس تا اول مهر خبر داد.

معاون عمرانی استاندار قزوین و جمعی از مدیران استان به منظور رسیدگی و پیگیری مشکلات مردم از ناحیه شهری مهرگان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی در بازدید از ناحیه شهری مهرگان از آماده سازی ۱۰۰ کلاس درس تا اول مهر خبر داد و با اشاره به توصیه‌های ۱۵ گانه مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت مبنی بر تکمیل و رسیدگی به پروژه مسکن مهر تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دولت و همچنین استان نیز تکمیل پروژه مسکن مهر و تامین کلیه‌های زیرساخت‌های لازم است و در این جریان نیز تاکنون اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این مدت، دستگاهای اجرایی همراهی خوبی در آماده سازی و تکمیل پروژه داشتند، افزود: با توجه به اقداماتی که تاکنون صورت گرفته است ۱۰ هزار واحد مسکن آماده واگذاری است و بنا داریم تا پایان شهریور ماه نیز کلیه عملیات مربوط به آماده سازی شامل آب و برق و گاز را به پایان برسانیم.

حبیبی یک از دغدغه‌های مردم را تامین کلاس درس خبرداد و گفت: با اقدامات خوبی که توسط راه و شهر سازی و نوسازی مدارس در استان صورت گرفته است تا امروز سه مدرسه به بهره برداری رسیده است و تا پایان شهریور نیز ۶ مدرسه در قالب ۱۰۰ کلاس درس آماده و قابل استفاده برای دانش آموزان خواهد بود و امیدواریم با این ۹ مدرسه تا حدودی از نگرانی‌های مردم کاسته شود.

وی گفت: تا امروز ۴ هزار دانش آموز در مدارس ناحیه شهری مهرگان در مقاطع مختلف تحصیلی ثبت نام کرده‌اند.

معاون عمرانی استاندار در پایان با اشاره به اینکه در روند اجرای کار مشکل خاصی وجود ندارد تصریح کرد: در بازدید‌هایی که به صورت هفتگی که با حضور مدیران ذیربط صورت می‌گیرد در صدد هستیم که مردم بامشکل مواجه نشوند و زندگی راحتی را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز