خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین:

مهم‌ترین دستاورد غزه، اثبات موفقیت مقاومت در برابر مذاکره بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۸۴۹

این اتفاق را امروز در غزه شاهد هستیم و در مقاومت ۵۱ روزه ۲۵۰۰ نفر در غزه به شهادت رسیدند ولی در عوض رژیمی را به زانو در آوردند که همه جهان با تشکیلات و توان نظامی و بعلاوه بیشترین شبکه‌ها و بنیان‌های خبری از آن‌ها پشتیبانی می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد: مهم‌ترین دستاورد این جنگ آن بود که ثابت کرد مقاومت همواره بهترین نتیجه را به بار خواهد آورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در افتتاحیه اردوهای تربیتی آموزشی با بیان اینکه سنت الهی بر این است که همواره حق در برابر باطل به پیروزی برسد، افزود: این اتفاق را امروز در غزه شاهد هستیم و در مقاومت ۵۱ روزه ۲۵۰۰ نفر در غزه به شهادت رسیدند ولی در عوض رژیمی را به زانو در آوردند که همه جهان با تشکیلات و توان نظامی و بعلاوه بیشترین شبکه‌ها و بنیان‌های خبری از آن‌ها پشتیبانی می‌کردند.

وی افزود: امروز در غزه پیروزی بزرگ برای حماس و شکستی بزرگ‌تر و مفتضحانه‌تر برای اسرائیل رخ داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین گفت: رژیم صهیونیستی با پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین نیروی نظاهی دنیا و اعزام نیروی انسانی توسط ابر قدرت‌ها و سرازیر شدن انبارهای اسلحه به تل آویو در برابر حماسی شکست خورده است که از ابتدایی‌ترین ابزار و کمترین توان نظامی و پایین‌ترین سطح پشتیبانی بهره‌مند بوده است.

حجت الاسلام معبودی تاکید کرد: مهم‌ترین دستاورد این جنگ آن بود که ثابت کرد مقاومت همواره بهترین نتیجه را به بار خواهد آورد حال آنکه جهان شاهد بود یاسر عرفات سال‌ها با مذاکره نتوانست چیزی به دست بیاورد و امروز حماس با مقاومت توانسته است ۸۰ درصد خواسته‌های خود را به دست بیاورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز