خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون شهر سازی شورای شهر قزوین:

قزوین باید به عنوان یک مرکز گردشگری به دنیا معرفی شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۰۷

قزوین باید به عنوان یک مرکز گردشگری و یک قطب علمی به مردم دنیا معرفی شود که این امر به کمک رسانه‌ها امکان پذیر است.

حسین غیاثوند، عضو شورای اسلامی شهر قزوین، گفت: بخش‌های خوب و پرباری در جشنواره امسال دیده شده که جشنواره را از حالت تکراری سال‌های قبل خارج کرده است، نظیر پرداختن به مباحثپسماند و فضای سبز و ترافیک که از ابتکارات جالب و دیدنی در جشنواره است.

به گزارش ایلنا از قزوین، غیاثوند افزود: یکی دیگر از مباحثقابل توجه در این جشنواره، پرداختن به موضوعات مهم و قابل بحثتوسعه شهری و رعایت حقوق شهروندی و آشنایی کودکان با مسائل و قوانین ترافیکی است.

غیاثوند گفت: در هفته قزوین بر اساس گفتگوهای کار‌شناسی، موضوع همایش دو سالانه از مهم‌ترین مباحثبود و همچنین کاهش هزینه‌ها از طریق مشارکت بخش خصوصی در اولویت کار‌ها است.

وی افزود: قزوین باید به عنوان یک مرکز گردشگری و یک قطب علمی به مردم دنیا معرفی شود که این امر به کمک رسانه‌ها امکان پذیر است.

این مقام مسئول در باره جذب سرمایه گذاری برای انجام پروژه‌های در نظر گرفته برای استان گفت: شهر قزوین یک شهر زنده و فعال است و مساعدت مسئولان را برای حمایت از سرمایه گذاران می‌طلبد زیرا سرمایه گذار به دنبال جایی است که بیشترین بازده را از سرمایه خود داشته باشد.

وی افزود: تامین منابع مالی یکی از مهم‌ترین چالش‌های شهر است باید بتوانیم به یاری خدا در هفته قزوین تعدادی از سرمایه گذاران را برای احداثیک هتل ۵ ستاره و پروژه رفاهی تجاری ملاصدرا جذب کنیم و امیدواریم با هماهنگی و حمایت استانداری، همچنین نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان به نتایج خوبی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز