خبرگزاری کار ایران

کاشی‌‎پزها، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد؛

نصب تابلوی راهنمای مسیر در ایستگاه‌های تاکسیرانی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۹۰

تا نیمه شهریورماه سال جاری تابلوهای راهنمای مسیر که نرخ کرایه مسیر نیز در آن ها درج شده در ایستگاه های تاکسی شش مسیر اصلی شهر قزوین نصب می‌شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تا نیمه شهریورماه سال جاری تابلوهای راهنمای مسیر که نرخ کرایه مسیر نیز در آن ها درج شده در ایستگاه های تاکسی شش مسیر اصلی شهر قزوین نصب می شود.

به گزارش ایلنا از قزوین، مصطفی کاشی پزها افزود: یکی از برنامه های سازمان در سال جاری نصب تابلوی اطلاعاتی در ایستگاه های خطوط تاکسیرانی شهر قزوین است.

وی اضافه کرد: این تابلو در راستای اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص مسیرهایی که تاکسی های آن ایستگاه طی می‌کنند و نرخ کرایه آن مسیر در ایستگاه های تاکسی سطح شهر قزوین نصب می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: با نصب این تابلوها شهروندان قزوینی می توانند نسبت به مسیرهایی که توسط تاکسی های هر ایستگاه تاکسی طی می شود آگاهی داشته و مسافرت های درون شهری برای آنان آسان‌تر می شود.

کاشی پزها با اشاره به این‌که این اقدام در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان صورت می گیرد، عنوان کرد: قراردادهای این پروژه بسته شده و باتوجه به این که نمونه کاری که پیمانکار ارائه داده مورد تایید سازمان قرار گرفته است، پیمانکار در حال تهیه این تابلوها برای نصب در ایستگاه های تاکسی است.

وی تصریح کرد: در مسیرهایی که در ایستگاه تاکسی سایبان نصب شده است این تابلوها به صورت آویز و در بقیه مسیرها با پایه نصب می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته انتظار می رود تا نیمه شهریورماه سال جاری این تابلوها برای شش مسیر اصلی شهر قزوین تهیه شده و در ایستگاه های مربوطه نصب شوند.

کاشی پزها خاطرنشان کرد: ابتدای خیابان های اسدآبادی و آیت‌الله مدرس و یک سری دیگر از مسیرهای سطح شهر قزوین برای نصب تابلو و رنگ آمیزی شناسایی شده که اقدامات لازم در حال انجام است.

وی یادآور شد: از شهروندان قزوینی انتظار می رود هرگونه کوتاهی که در امر جابجایی مسافر و یا دریافت اضافه کرایه در ناوگان تاکسیرانی شهرداری قزوین مشاهده کردند، مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۳۸۴۸ به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گزارش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز