خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

طرح جامع حمل و نقل ترافیک مجموعه شهری قزوین تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۶۷۳

طرح مطالعات جامع حمل و نقل شهر قزوین در شورای عالی عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور تصویب شد.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین گفت: طرح مطالعات جامع حمل و نقل شهر قزوین در شورایعالی عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور تصویب شد.

به گزارش ایلنا از قزوین، مسعودنصرتی افزود: در زمینه کنترل ترافیک، اقدامات بسیار مناسبی در راستای تکمیل پروژه‌های ترافیکی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک استان صورت گرفته که یکی از آن‌ها تکمیل مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک مجموعه شهری قزوین است.

وی افزود: این مطالعات که سال گذشته به تصویب شورای ترافیک استان قزوین رسیده بود، دیروز در شورای عالی ترافیک شهرهای کشور تصویب شد.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه در این طرح افق کوتاه مدت ۱۳۹۵، میان مدت ۱۴۰۰ و دراز مدت ۱۴۱۰ برای ترافیک شهر قزوین پیش بینی شده است، بیان کرد: در این مطالعات پروژه‌های زیر بنایی زیادی برای شهر قزوین پیش بینی شده که یکی از آن‌ها پیش بینی ۴۴ تقاطع غیر همسطح تند راه شهری تا پایان افق طرح است.

نصرتی پیش بینی ۴۰ کیلومتر تندراه شهری، ۴ خط BRT و یک قطار سبک شهری یا LRT را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای ترافیک قزوین برشمرد و عنوان کرد: در برنامه‌ها پیش بینی شده که قطار سبک شهری از تقاطع نسیم شمال شروع و از طریق خیابان امام خمینی، طالقانی و بلوار آیت الله خامنه‌ای به میدان می‌نودر در متصل شده و با متروی کرج، هشتگرد، قزوین تلاقی داشته و به فرودگاه قزوین نیز متصل باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز