خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین:

یکی از رسالت‌های بسیج تربیت نیروی کارآمد است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۵۸

یکی از رسالت‌های مهم بسیج، تربیت نیروی کارآمد و شایسته در تمامی عرصه‌ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین تاکید کرد: یکی از رسالت‌های مهم بسیج تربیت نیروی کارآمد و شایسته در تمامی عرصه‌ها است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در همایش یک روزه دوره تربیت و تعالی استانی ویژه مدیران عقیدتی و نظارت حوزه‌های مقاومت بسیج با حضور مدیران عقیدتی حوزه‌ها که در سالن شهید حسنپور سپاه استان قزوین در حال برگزاری است، گفت: حضرت امام در سال ۶۷ یک سال قبل از وفاتشان پیامی صادر کردند که چشم انداز و یک دورنمایی روشن از بسیج را به تصویر کشیدند.

حجت الاسلام معبودی افزود: امام خمینی(ره) در محور اول این پیام به اهمیت بسیج اشاره می‌‌کند که بسیج از الطاف و برکات خداوند و مصداق کامل ایثار، خلوص و عشق است.

این مسئول خاطرنشان کردند: امروز ما با همه وجودمان اهمیت بسیج را احساس می‌کنیم هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور، و هر چیزی که ارزش بالایی داشته باشد قطعا دشمنان زیادی نیز خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) ابراز کرد: بسیج اهمیت زیادی دارد و سنگر مهمی برای انقلاب به شمار می‌رود و حضرت امام تعابیر بسیاری در خصوص اهمیت بسیج فرموده‌اند.

وی تصریح کرد: اولین رسالتی که حضرت امام در خصوص اهمیت بسیج به آن تاکید دارند بزرگ‌ترین ساده اندیشی این است که چه در جنگ و چه در صلح فکر کنیم دشمن دست از سر ما برداشته است که قطعا دست از سر ما بر نخواهد داشت.

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه موج دشمنی و کینه در نهاد شوروی سابق و آمریکا موج می‌زند گفت: بعضی‌ها متأسفانه می‌خواهند اینگونه وانمود کنند که آمریکا با ما خصومت ندارد حال آنکه نهاد و سرشت آمریکا چنین نیست که دست از کینه و خصومت علیه ما بردارد.

وی یکی از رسالت‌های خواهران و برادران در تربیت بسیجیان را ایمان و صبر دانست و عنوان کرد: پسندیده است که برای شکستن امواج و فتنه‌ها و جلوگیری از سیل آفت‌ها به سلاح صبر مسلح شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) تصریح کرد: باید بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و همه دنیا را برای ظهور مصلح واقعی مهیا کنندکه بیاید و عدالت را جاری کند.

این مسئول با بیان این نکته که در جنگ تحمیلی نشان دادید با مدیریت بسیجی و صحیح توانستیم به پیروزی برسیم و فاتح جنگ شویم، گفت: شما به تشنگان حقیقت و صداقت ثابت کردید که بدون سلطه آمریکا و شوروی می‌توان به زندگی آرام و با صلح و شادی رسید.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به تعبیر روحانی که در مناظره‌ها با کدخدای جهان کنار بیاییم، بیان کرد: خود سازمان هوانوردی دنیا اعلام کرده که امن‌ترین آسمان دنیا از آن ایران است و این به برکت تفکر و خلوص بسیجی است.

وی در ادامه سخنان ابراز کرد: حضور شما درتمامی صحنه‌ها سبب می‌‌شود تا ریشه ضد انقلاب در تمام ابعاد از ریشه و بن‌ قطع شود و تا زمانی که بسیجی در صحنه و در وسط میدان است دشمن نمی‌تواند کاری بکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) متذکر شد: ما اگر بتوانیم بسیجیان پایگاه‌ها و گردان‌ها را به خوبی تربیت نماییم آن‌گاه انسان‌هایی شایسته را تربیت کرده تا در جهت پیشرفت جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به حکمت ۲۸۰ نهج البلاغه در خصوص حب دنیا خاطر نشان کرد: بیشترین جنگ‌ها در دنیا بر سر حب دنیا بوده، نظیر جنگ جمل که ریشه‌اش حب دنیا است و امروزه هم همه این جنایات آمریکا ریشه‌اش حب دنیا است و ما باید مردمانی تربیت کنیم که دنیا در نظر آن‌ها کوچک باشد.

این مسئول در پایان یادآورشد: باید نیروها‌یی همانند مالک اشتر و اویس قرنی تربیت کنیم. نیروهای که دارای این ویژگی‌ها باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز