خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و به همت شهرداری قزوین؛

همایش نکوداشت ابوترابی، سردار آزادگان، در قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۷۰

همایش نکوداشت سید آزادگان، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی، با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و به همت شهرداری قزوین برگزار شد.

همایش نکوداشت سید آزادگان حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و به همت شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قزوین، ۲۵ مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، همه ساله در تهران برگزار می‌شد که با همفکری با ستاد آزادگان کشور، شهرداری قزوین اعلام آمادگی برای برگزاری بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور در قزوین شد.

براساس این گزارش؛ مراسم نکوداشت سردار آزادگان حجت الاسلام ابوترابی با شخصیت‌های ملی و استانی و جمعی از آزادگان نام‌آور و سر‌شناس کشوری برگزار شد و در این همایش دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام حسینی، نماینده مردم قزوین به سخنرانی پرداختند.

همچنین در این مراسم استاندار قزوین، شهردار قزوین و آزاده و جانباز فصیحی رامندی به سخنرانی پرداختند.

در این مراسم از سردار آزاده تیمسار فنودی و همسر سردار آزاده تیمسار شهید لشکری، توسط دکتر لاریجانی تجلیل صورت گرفت و همچنین از منشور آزادگان رونمایی شد.

آئین بزرگداشت سید آزادگان شهید حجت الاسلام ابوترابی از ساعت ۹ صبح امروز در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز