خبرگزاری کار ایران

شادنوش، استاندار سابق زنجان:

منابع فرهنگی قزوین می‌تواند شاکله استان را تغییر دهد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۳۷۸

استان قزوین منابع فرهنگی خوبی دارد که می‌تواند شاکله استان را تغییر دهد. بنابراین باید از برخوردهای سلیقه‌ای و شخصی اجتناب کنیم تا به موفقیت دست یابیم.

استاندار سابق زنجان گفت: استان قزوین منابع فرهنگی خوبی دارد که می‌تواند شاکله استان را تغییر دهد بنابراین باید از برخوردهای سلیقه‌ای و شخصی اجتناب کنیم تا به موفقیت دست یابیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، نصرت‌الله شادنوش در جلسه کمیته استانی استانداران ادواری استان‌های قزوین و زنجان که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین ظرفیت‌های عظیمی در بخش کشاورزی دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: استان قزوین با وجود اینکه داشتن خاکی حاصلخیز که در برخی از مناطق تا ۷ متر عمق دارد به دلیل عدم ساماندهی پساب‌های صنعتی بلاءاستفاده باقی ‌مانده و در برخی از موارد به طور کلی از بین رفته است.

استاندار سابق زنجان با اشاره به وضعیت فرهنگی استان قزوین اضافه کرد: فرهنگ عجیبی در استان قزوین وجود دارد که برای تقابل با این آشفتگی فرهنگی نیاز است ابزار و امکانات لازم فراهم شود.

شادنوش با بیان اینکه از ظرفیت روحانیت می‌توان در ساماندهی وضعیت فرهنگی استان قزوین بهره‌مند شد، ادامه داد: از نظر اعتقادی قبول داریم که روحانیت سرسلسله ایجاد فرهنگ سالم و اثرگذار در جامعه است. بنابراین باید از این ظرفیت برای ساماندهی فرهنگی استان قزوین بهره‌مند شد.

وی عنوان کرد: استان قزوین از روحانیت بسیار قوی و ارزشمندی برخوردار است که تاکنون از این ظرفیت آن‌گونه که باید استفاده نشده است. بنابراین پیشنهاد می‌شود شورای فرهنگی متشکل از روحانیت در استان تشکیل شود تا برای امور فرهنگی برنامه‌ریزی کنند.

استاندار سابق زنجان تصریح کرد: وجود رفتارهای فرهنگی عامل اصلی توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است و اگر فرهنگ اصلاح نشود هیچ‌چیز اصلاح نمی‌شود.

شادنوش گفت: استان قزوین منابع فرهنگی خوبی دارد که می‌تواند شاکله استان را تغییر دهد بنابر این باید از برخوردهای سلیقه‌ای و شخصی اجتناب کنیم.

وی بیان کرد: اگر رفتارمان صحیح باشد قطع‌یقین فرهنگ غنی ما می‌تواند همه مشکلات را برطرف کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز