خبرگزاری کار ایران

استاندار سابق قزوین:

از نیازهای کوچک مردم نباید غفلت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۳۷۲

توجه و پیگیری پروژه‌های بزرگ در روند توسعه استان، امری محوری است اما نباید از نیازهای کوچک مردم غفلت و به راحتی از آن عبور کرد.

استاندار سابق قزوین گفت: توجه و پیگیری پروژه‌های بزرگ در روند توسعه استان، امری محوری است اما نباید از نیازهای کوچک مردم غفلت و به راحتی از آن عبور کرد.
به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم در جلسه کمیته استانی استانداران ادواری استان‌های قزوین و زنجان که در سالن جلسات دفتر استاندارقزوین برگزار شد، اظهار کرد: در مدت بیش از چهار سالی که در استان قزوین توفیق خدمت داشتم همواره سعی کردم در راستای عمران و آبادانی استان گام بردارم.

وی افزود: روند توسعه استان قزوین تاکنون متوقف نبوده و همواره توسعه در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار سابق قزوین اضافه کرد: در دوران خدمت بنده در استان قزوین پنج محور توسعه‌ای مدنظر بود که سعی شد در آن مدت توجه ویژه‌ای به آن محور‌ها شود.

عجم ادامه داد: در حوزه گردشگری با برنامه‌ریزی دقیق تلاش کردیم زیرساخت‌های توسعه‌ای را تقویت کنیم تا گردشگران و مسافران بیشتری به ویژه در ایام تعطیلات وارد استان شده و از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان بازدید کنند.

وی عنوان کرد: افزایش صادرات از گمرک استان یکی از هدف‌گذاری‌هایی بود که در ابتدای ورود به استان قزوین در دستور کار قرار داده شد و با توفیقاتی که حاصل شد موفق شدیم در پایان دوره خدمت بنده میزان صادرات از گمرک استان قزوین را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

استاندار سابق قزوین تصریح کرد: حفظ اشتغال موجود در استان، تقویت صنعت پاک به ویژه صنعت هایتک از دیگر دغدغه‌های دوران مدیریتی بنده در استان قزوین بود که در این مدت موفق شدیم علاوه‌ بر پایه‌گذاری صنعت هایتک در تقویت صنعت استان گام‌های خوبی برداریم.

عجم با اشاره به اجرای طرح داربستی کردن انگور در استان قزوین گفت: با توجه به این‌که یکی از آفات جدی انگور تماس آن با خاک بود و این امر موجب می‌شد میزان برداشت از سطح کاهش قابل توجهی یابد، طرح داربستی کردن انگور را اجرا کردیم.

وی بیان کرد: اجرای طرح داربستی کردن انگور در سطح دو هزار هکتار از باغات انگور استان موجب شد میزان برداشت از سطح باغات انگور افزایش یافته و شاهد افزایش کیفیت انگور تولید شده نیز بودیم.

استاندار سابق قزوین ابراز کرد: توسعه شهرک‌های صنعتی مطلوب بود و در بخش کشاورزی نیز ایجاد بیش از سه هزار کیلومتر نهر و کانال آب‌رسانی به اراضی کشاورزی و تحت پوشش قرار دادن ۲۸ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان محقق شد.

عجم با اشاره به تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری در استان قزوین و افزایش حضور مسافران در این استان گفت: در ابتدای دوران خدمت بنده با شاخص ایام نوروز ۵۶ هزار نفر از اقامت‌گاه‌های استان استفاده می‌کردند که با افزایش زیرساخت‌های مورد نیاز در بخش گردشگری در پایان دوران خدمت بنده این میزان به یک میلیون و ۶۰ هزار نفر افزایش یافت.

وی اظهار کرد: در این مدت در جذب سرمایه‌گذار خارجی استان قزوین موفق شد به رتبه دوم کشوری دست یابد که موفقیت خوبی در کارنامه استان به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز