خبرگزاری کار ایران

نکویی زهرایی، استاندار اسبق قزوین:

برخی حرکت‌ها شایسته مدیران نظام نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۳۶۸

بعضی مواقع حرکت‌هایی از ما سر می‌زند که پس از گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شایسته مدیران این نظام نیست.

استاندار اسبق قزوین گفت: بعضی مواقع حرکت‌هایی از ما سر می‌زند که پس از گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شایسته مدیران این نظام نیست.
به گزارشا ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، سیدعلی نکویی زهرایی در جلسه کمیته استانی استانداران ادواری استان‌های قزوین و زنجان که در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در این خصوص که شاهد وضعیت نابسامان و ناهنجاری‌ها هستیم باید بگوییم که تاحدی خودمان مقصریم.

وی افزود: برخی از عوامل دست ‌به دست هم دادند تا در بعضی از مواقع حرکت‌هایی از ما سر بزند که پس از گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شایسته مدیران این نظام نیست بنابراین باید این عوامل را شناسایی کنیم.

استاندار اسبق قزوین اضافه کرد: بسیاری از رفتار‌ها و برخورد‌ها باید به خوبی مورد بازنگری قرار گرفته و با آسیب‌شناسی رفتارهای نادرست درصدد رفع آن‌ها برآییم تا بتوانیم در راستای توسعه استان قزوین گام برداریم.

استاندار اسبق قزوین گفت: غفلت و کم‌توجهی حتی یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌تواند موجب شود پشتوانه‌های اصلی این انقلاب که مردم هستند را از دست بدهیم.

نکویی‌زهرایی ادامه داد: اینکه در هر سفری رئیس جمهور باید پروژه‌ها زیادی را به بهره‌برداری برساند برنامه مناسب و مطلوبی نیست و در برخی از موارد موجب می‌شود به دلیل کمبود زمان آن‌گونه که باید روی پروژه کار نشود بنابر این باید پیشنهاد آقای روزبه استاندار وقت قزوین در این خصوص مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: باید روش موجود در سفرهای استانی ریاست جمهوری تغییر یافته و با توجه به اینکه اطلاعات مربوط به استان‌های کشور به صورت منسجم در مرکز کشور وجود دارد، ظرفیت‌های ویژه هر استان شناسایی شده و پروژه‌ای که مرتبط با آن است با حضور رئیس‌ جمهور به بهره‌برداری برسد.

استاندار اسبق قزوین با بیان این‌که در سال‌های اخیر توسعه خوبی در استان قزوین صورت گرفته است، تصریح کرد: استان قزوین از ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است که با استفاده از آن‌ها می‌تواند به توسعه مطلوبی دست یابد.

نکویی‌زهرایی گفت: در بسیاری از استان‌های کشور موانع متعددی وجود دارد که مانع از پیشرفت و توسعه آن استان می‌شود اما می‌بینیم که چنین موانعی در استان قزوین بسیار کم است بنابراین باید از این موقعیت ‌‌نهایت بهره را ببریم.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود با بهره‌برداری همه جانبه از تمام ظرفیت‌هایی که در استان قزوین وجود دارد در آینده‌ای نه چندان دور شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون استان قزوین باشیم.

استاندار اسبق قزوین ابراز کرد: از مسئولان استان انتظار می‌رود با‌شناختی که از استان قزوین دارند با برنامه‌ریزی دقیق و ارائه راهکارهای مناسب و مطلوب در مسیر توسعه هرچه بیشتر استان قزوین بکوشند.

نکویی‌زهرایی گفت: یکی دیگر از موانعی که در بسیاری از استان‌های کشور وجود دارد، خواسته‌ها و توقعات بیش از حد برخی از افراد از استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم آن استان در مجلس شورای اسلامی است که وقت زیادی از مسئولان آن استان تلف می‌کند.

وی افزود: این خواسته‌های اشتباه موجب می‌شود زمان و انرژی که باید برای توسعه و پیشرفت آن استان صرف شود، از بین برود بنابراین آن استان در گذر زمان به توسعه مطلوب خود دست نمی‌یابد.

استاندار اسبق قزوین اضافه کرد: بسیاری از انرژی‌ها و توانمندی‌های در سطح کشور به همین دلایل درحال خنثی شدن است که این امر در عدم پیشرفت و توسعه کشور نیز تأثیر منفی برجای می‌گذارد.

نکویی‌زهرایی خاطرنشان کرد: اگر از مردم نظرخواهی شود البته جدا از نظرخواهی کلیشه‌ای به این نتیجه می‌رسیم که مردم پیگیر ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: بنابراین همه مسئولان باید تلاش کنند انتظارات به حق مردم از این انقلاب را برآورده کنند و در این مسیر باید همه تلاش مضاعف داشته و از سهل‌انگاری بپرهیزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز