خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛

اداره ارشاد به دور از هرگونه سیاسی بازی فعالیت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۰۱۷

من با کار سلیقه‌ای مخالفم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از هرگونه سیاسی بازی و حزب و جناح دوری می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: من با کار سلیقه‌ای مخالفم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از هرگونه سیاسی بازی و حزب و جناح دوری می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی، مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین، موسی احمدی در دیدار با اعضای مجتمع فرهنگی دیجیتالی کاسپین استان قزوین بر فعالیت به دور از جناح و حزب تأکید کرد و افزود: صداقت، توانمندی و داشتن نتیجه مطلوب مهم‌ترین ویژگی است که زیرمجموعه فرهنگ و هنر استان باید داشته باشند و در این میان افراد باید از سیاسی بازی و حزب و جناح بپرهیزند.

وی تصریح کرد: هرکسی با هر سلیقه‌ای، مؤمن به انقلاب و مقید به ولایت باشد برای من محترم است، من با کار سلیقه‌ای مخالفم چراکه هر سلیقه متفاوت است به همین منظور سلایق شخصی در غالب خلاقیت و ایده‌ها در کارگروه‌های تخصصی بررسی می‌شوند درصورتی‌که منطبق بر سیاست‌های فرهنگی هنری، دولت تدبیر و امید باشد رسیدگی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین از پیشینه تاریخی فرهنگ و هنر غنی برخوردار است همچنین افراد برجسته و شاخصی در این زمینه دارد به همین منظور یکی ز اولویت‌های کاری ما برجسته کردن افراد شاخص فرهنگی و هنری است.

وی اضافه کرد: در این زمینه با تولید و ساخت فیلم و مستند از زندگی آن‌ها می‌توانیم جوانان را نسبت به پیشینه فرهنگ خودآگاه و هدایت کنیم که این کار برای جوانان ارزش بالایی دارد.

احمدی اضافه کرد: استان قزوین به‌عنوان شاهراه حیاتی ۴ استان قرار دارد که ما می‌توانیم در ایستگاه‌های بازرسی به‌صورت ترسیمی و معنوی، فرهنگ غنی استان را به نمایش بگذاریم تا فرهنگ و هنر قزوین در بین اذهان متجلی شود.

وی تأکید کرد: در این زمینه طرح‌ها و ایده‌های اسوه موردحمایت قرار می‌گیرد و زمینه لازم جهت تولید کار فراهم می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامه با اشاره به وضعیت مطبوعات استان قزوین گفت: در مطبوعات استان قزوین باید تحول بنیادی شکل بگیرد و نشریه‌ها از تخریب و نشر اکاذیب خودداری کنند.

وی تصریح کرد: مطبوعات در نشر اخبار باید دقت کافی داشته باشند و در صورت اطمینان خاطر مطالب خود را به چاپ برسانند که این امر در مطبوعات استان کمتر به چشم دیده می‌شود.

احمدی افزود: مدیرمسئول و سردبیران مطبوعات و خبرگزاری‌ها باید دقت نظر را جز مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های خود بدانند و حس مسئولیت و امانت‌داری خود را حفظ کنند

وی یادآور شد: تدوین اخبار صحیح و دقیق مهم‌ترین مسئله‌ای است که مطبوعات باید موردتوجه قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز