خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری قزوین خبر داد:

ارائه خدمات به بانوان در اتاق مادر و کودک پایانه آزادگان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۵۹۹

بیش از ۱۵۰ نفر از بانوان مسافر برای رسیدگی به نوزادان‌شان در سه ماه اول سال جاری به اتاق مادر و کودک در پایانه مسافربری آزادگان شهر قزوین مراجعه کرده‌اند.

حسن شعبانی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین، گفت: بیش از ۱۵۰نفر از بانوان مسافر برای رسیدگی به نوزادان‌شان در سه ماه اول سال جاری به اتاق مادر و کودک در پایانه مسافربری آزادگان شهر قزوین مراجعه کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از قزوین، شعبانی افزود: در سه ماه اول سال جاری بانوان مسافر از امکانات اتاق مادر و کودک از جمله وسایل بازی کودکان، تخت خواب کودک، محل شستشو و نظافت کودک برخوردار شده‌اند.

وی بیان کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده، مادران در اتاق مادر و کودک می‌توانند در کمال آرامش، ضمن تغذیه نوزادان خود و انجام امور بهداشتی آن‌ها، به استراحت بپردازند.

وی افزود: احداثاتاق مادر و کودک در این پایانه در سال گذشته با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال جهت رفاه حال مادران اجرایی شد که هم اکنون با استقبال خوب مادران مسافر روبرو شده است.

این مسوول اظهار کرد: این اتاق، ایستگاه استراحت مادر و رسیدگی به کودکان است که برای رفاه حال، آرامش و استراحت موقت مادران تمهیدات لازم پیش‌بینی و اجرا شده است و مادران مسافر با حضور در این اتاق اظهار رضایت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز