خبرگزاری کار ایران

در همایش روز صنعت صورت گرفت؛

انتخاب «صنایع سندن ایرانیان» به عنوان واحد صنعتی نمونه قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۸۸

همایش روز صنعت و معدن با حضور معاون آموزشی و پژوهشی وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار و معاون ستانداری قزوین، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمع زیادی از صنعت‌گران و معدن‌کاران استان قزوین برگزار شد.

همایش روز صنعت و معدن با حضور دکتر توفیق، معاون آموزشی و پژوهشی وزارت صنعت، معدن و تجارت، روزبه استاندار و رحیمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، پرزحمت، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، ناصحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، کشاورز رییس اتاق بازرگانی استان و جمع زیادی از صنعت‌گران و معدن‌کاران استان در سالن همایش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ شرکت «صنایع سندن ایرانیان» به عنوان واحد نمونه صنعتی معرفی شد که لوح و تندیس این همایش از سوی دکتر توفیق، معاون آموزشی و پژوهشی وزارت صنعت، معدن و تجارت استان قزوین به «فرخ شریعت» مدیر این شرکت اهدا شد.

شریعت در حاشیه همایش در خصوص افتخارآفرینی دوباره این شرکت اظهار کرد: طی سال‌های اخیر شرکت «صنایع سندن ایرانیان» موفق به دریافت لوح و تندیس‌های مختلف شده بود که این افتخار را مدیون همکاری رییس هیات مدیره، کارمندان و پرسنل شرکت هستیم.

وی با بیان اینکه کسب این موفقیت‌ها لطف خدای متعال و مسئولان بخش صنعت است، شرایط و وضعیت شرکت صنایع سندن ایرانیان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حالی که در خردادماه سال گذشته به دلیل شرایط اقتصادی و رکود بازار بیش از ۴۰ هزار قطعه نتوانستیم تولید کنیم، اما خرسندم که بگویم تولیدات این شرکت با ۵۰ درصد رشد به یکصد هزار قطعه رسیده است.

شریعت در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه راهکار مدیران شرکت برای برون‌رفت از بحران‌های اقتصادی چه بوده است، تصریح کرد: انجام کار گروهی و تقسیم‌بندی کار‌ها، برنامه‌ریزی مناسب، امیدوار بودن و… از جمله برنامه‌های ما برای برون‌رفت از مشکلات بود.

وی در پایان از صنعت‌گران خواست تا با اعتماد به نفس بیشتر و کار گروهی، پشتکار و امید داشتن فقط به فکر تولید باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز