خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین:

آبتنی کودکان در حوض‌های میادین و بوستان‌ها خطرناک است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۱۳

با آغاز فصل تابستان برخی کودکان اقدام به آبتنی در حوض‌های میادین و بوستان‌های شهر قزوین می‌کنند که این عمل به دلیل خطرات سلامتی و جانی ممنوع بوده و خطر آفرین است.

سید مهدی کاظمی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با آغاز فصل تابستان برخی کودکان اقدام به آبتنی در حوض‌های میادین و بوستان‌های شهر قزوین می‌کنند که این عمل به دلیل خطرات سلامتی و جانی ممنوع بوده و خطر آفرین است.
به گزارش ایلنا از قزوین، سید مهدی کاظمی افزود: در این فصل از سال بار‌ها شاهد بی‌توجهی و سهل انگاری کودکان و آبتنی داخل حوض‌های آب موجود در میادین و بوستان‌های شهر می‌باشیم، که در این رابطه تاکیدات لازم به عوامل اجرایی شده تا به محض مشاهده نسبت به هدایت کودکان به بیرون اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری افزود: آب موجود در حوض‌های فضای سبز غیر بهداشتی بوده و شنای کودکان در این آب‌ها موجب بروز انواع بیماری‌های پوستی و عفونتی می‌شود.

کاظمی تاکید کرد: علاوه بر موارد فوق، شنای کودکان در حوض‌های آب موجب اخلال در سیستم برقی آبنما‌ها شده و خطر برق گرفتگی را به‌همراه دارد. از این رو در صورت بروز هر گونه اتفاق برای کودکان، مسئولیت آن بر عهده خود و والدین آن‌ها خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز