خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین:

سپاه بزرگترین سنگر حفظ ارزش های انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۲۰

همانطور که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند سپاه از ارزش والایی برخوردار است و سپاه به حق از بزرگترین سنگرهای مثل ارزشهای انقلاب اسلامی است.

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه به حق از بزرگترین سنگرهای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه این استان اظهار داشت: همانطور که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند سپاه از ارزش والایی برخوردار است و سپاه به حق از بزرگترین سنگرهای مثل ارزشهای انقلاب اسلامی است.

حسینی تأکید کرد: سپاه رشد انقلاب اسلامی بوده و تنها برای جنگ و دفاع مقدس به وجود نیامده است بلکه مأموریت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را در دستور کار دارد.
رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سپاه در نظر نمایندگان این استان عزیز و گرامی بوده و همانطور که امام خمینی(ره) تضعیف آن را حرام می‌دانستند ما نیز برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و رفع دغدغه‌های مردم، یاری‌رسان سپاه هستیم.

وی عنوان کرد: موفقیت‌ها، امنیت و آرامشی که امروز از آن بهره می‌بریم مرهون تلاش‌های سپاه است.

در ادامه نیز داود محمدی دیگر نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با تبریک انتصاب سردار شاهرخی به عنوان فرمانده سپاه این استان اظهار داشت: سابقه فرهنگی و حضور سردار شاهرخی در سپاه درخشان بوده و استان قزوین به حضور دوباره وی در استان می‌بالد.

رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه سپاه برای ما عزیز و محترم بوده و مجمع نمایندگان استان قزوین نیز در جهت تقویت و حمایت از این نهاد در مجلس گام برداشته است.

رحمانی اضافه کرد: توجه به بحثسازندگی و فعالیت‌های فرهنگی سپاه مهم بوده و از اهمیت خاصی برای مجلس برخوردار است که توسط نمایندگان مجلس نیز پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: سپاه مختص جنگ و دفاع مقدس نیست بلکه ابعاد گسترده‌ای برای حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد که باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

روح‌الله عباسپور نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به سردار شاهرخی تأکید کرد: سپاه برای حفظ ارزش‌های انقلاب و رفع دغدغه‌های مردم همیشه در میدان بوده است.

سردار شاهرخی:

دغدغه انقلاب اسلامی خدمت به مردم است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین دغدغه انقلاب اسلامی را خدمت به مردم عنوان و تأکید کرد: خدمت به مردم فصل مشترک همه است.

سردار محمد شاهرخی پیش از ظهر امروز در دیدار با نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این ماه را فرصتی برای کسب توفیق بندگی و رقم زدن سرنوشت متعالی برای انسان عنوان و اظهار داشت: باید از ماه مبارک رمضان برای بهره‌مندی از فیض الهی تلاش کرد.

وی همدلی و وحدت را عامل مهمی برای رشد و توسعه استان و به تبع آن کشور عنوان کرد و یادآور شد: اتحاد و همدلی و همراهی در استان قزوین بین نمایندگان مجلس می‌تواند به از میان برداشتن مشکلات مردم کمک کرده و دغدغه‌های آنها را از بین ببرد که تاکنون نیز این همکاری‌ها مطلوب بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در از بین بردن مشکلات و رسیدگی به امور آنها انکارناپذیر است و اگر اهداف نمایندگان در این راستا یکی باشد در سرنوشت مردم نیز تأثیری شگفت خواهد داشت.

شاهرخی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس می‌توانند دغدغه‌های مردم را احصاء کرده و با طرح و برنامه‌ریزی آن مشکلات ریز و درشت را برطرف کنند.

وی ارتباط مستمر با مردم را لازمه آشنایی با مشکلات و دغدغه‌ها دانست و تأکید کرد: باید علاوه بر شناسایی فرصت‌ها در راستای بهره‌مندی از آنها گام برداشت.

این مسئول با اشاره به دیدارهای اخیر مسئولان شهرستان‌های مختلف استان با وی عنوان کرد: به اذعان مردم استان و مسئولان شهرستان‌ها فرصت‌های بالقوه فراوانی در نقاط مختلف استان قزوین وجود دارد که می‌توان با شناسایی آنها را به فرصتهای بالفعل تبدیل کرد.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس در توسعه و رفع مشکلات استان نقش ویژه‌ای دارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین دغدغه انقلاب اسلامی را خدمت به مردم عنوان و تأکید کرد: خدمت به مردم فصل مشترکی همه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز