خبرگزاری کار ایران

در ششمین شنبه؛

احداثتقاطع غیرهمسطح خلیج فارس به زودی آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۹۵۷

در ششمین شنبه از وعده‌های نصرتی شهردار قزوین؛ عملیات عمرانی احداثتقاطع غیرهمسطح خلیج فارس به زودی آغاز می‌شود.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین گفت: عملیات عمرانی احداثتقاطع غیرهمسطح خلیج فارس به زودی آغاز می‌شود.
به گزارش ایلنا از قزوین؛ نصرتی اعتبار اولیه اجرای این پل را ۱۶ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس در ابتدای جاده بوئین زهرا احداثخواهد شد که جهت آن از شمال به جنوب است.
وی افزود: هدف از م احداثتقاطع غیرهمسطح خلیج فارس تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی در این محور و مسافرت به سمت غرب و جنوب کشور است.
نصرتی با بیان اینکه کارفرمای این پروژه شهرداری قزوین و نظارت عالیه آن معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین است، تصریح کرد: پیمانکار این پروژه بر عهده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(موسسه شهید رجایی) و مشاور و طراح آن بر عهده گروه آرسیس پارسیان است.
وی مدت اجرای این پروژه را ۱۸ ماه عنوان و بیان کرد: با توجه به اینکه این تقاطع غیرهمسطح در ورودی جنوب شهر قزوین از سمت بوئین زهرا احداثمی‌شود، این مهم در ساماندهی ورودی شهر و ارتقاء زیبایی بصری تاثیر خواهد گذاشت.
شایان ذکراست، مسعود نصرتی، شهردار قزوین در نشست خبری اردیبهشت ماه ۹۳ وعده داده بود که تا هفته قزوین(شهریور) هر شنبه از طریق رسانه‌ها، پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری و کلنگ زنی شهرداری قزوین به شهروندان معرفی می‌شود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز