خبرگزاری کار ایران

مردانی، رئیس موسسه آموزش مدیریت شهری شهرداری ها:

برای توسعه مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین تلاش می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۹۵۵

برای توسعه مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین از همه ظرفیت‌های قانونی و حتی توانمندی نمایندگان مجلس استفاده خواهیم کرد.

دکتر محمد رضا مردانی، رئیس موسسه آموزش عالی علمی - کاربردی مدیریت شهری و روستائی سازمان شهرداری ها گفت: با توجه به استعدادهای علمی در استان قزوین سعی خواهیم کرد زمینه های بیشتری و مناسبتری برای باروری آن به ویژه از طریق توسعه آموزش های علمی و کاربردی ایجاد کنیم.
به گزارش ایلنا از قزوین؛ دکتر مردانی در جلسه ای که با حضور عباس ظاهری رئیس شورای شهر، مسعود نصرتی شهردار، محسن حق شناس معاون شهردار و سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری؛ عباس عسگری رئیس اداره حراست در محل مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد، افزود: برای توسعه مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین از همه ظرفیت های قانونی و حتی توانمندی نمایندگان مجلس استفاده خواهیم کرد.
این مقام مسئول با اشاره به تلاش مسئولانه شورای شهر و شهرداری در ارتقای کمی و کیفی مرکز علمی کاربردی شهری قزوین افزود: رشته خلبانی رشته جذاب و جدیدی است و سعی می کنیم این رشته با توجه به وجود فرودگاه شهرداری قزوین هرچه سریع تر راه اندازی شود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز