خبرگزاری کار ایران

اقبال نیا، رئیس سازمان زنان حزب اسلامی کار:

دولت تدبیر و امید تنهاست

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۹۳۵

مردم از احزاب واهمه دارند به این خاطر بسیاری از نخبگان در مشارکت‌های حزبی و گروهی وارد عمل نمی‌شوند و اکنون نیز دولت تدبیر و امید یکه و تنها است و به حمایت و هم‌افزایی نیاز دارد.

رئیس سازمان زنان حزب اسلامی کار گفت: دولت تدبیر و امید یکه و تنها است و اکنون به حمایت و هم‌افزایی نیاز دارد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ افسانه اقبال نیا در جمع زنان اصلاح‌طلب و فعالان حوزه‌ی کارگری استان قزوین افزود: حزب اسلامی کار همسو با نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیرو آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: در حال حاضر بستر مشارکت‌های اجتماعی بازتر شده و فضای جامعه به گونه‌ای است که می‌توان مطالبات را بیان کرد؛ در این میان تنها به همفکری و همیاری یکدیگر نیاز است تا بتوانیم اهداف مورد نظر را دنبال کنیم.

رئیس سازمان زنان حزب اسلامی کار با بیان اینکه اصلاح‌طلبان دلشان برای انقلاب می‌سوزد، خاطرنشان کرد: ترس از احزاب و مشارکت در فعالیت‌های حزبی را کنار بگذارید و با هماهنگی و همفکری با یکدیگر مشکلات را شناسایی کنید و به مسئولان ارایه دهید.

اقبال نیا همچنین از ضرورت ایجاد امنیت شغلی برای زنان شاغل سخن به میان آورد و اضافه کرد: دراکنون کاهش ساعت کاری زنان مطرح است این مهم باید به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد به نظر می‌رسد این کار منجر به افزایش بیکاری زنان شود.

او در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در یک سال و نیم آتی اشاره کرد و افزود: با توجه به تعداد زیاد زنان کشور متاسفانه تعداد نمایندگان زن در مجلس بسیار اندک است و زمانی ما می‌توانیم حق خود را به دست بیاوریم که در مجلس امضاکنندگان زیادی داشته باشیم.

این مسئول با اعلام این که باید تعداد نمایندگان زن در مجلس شورای اسلامی افزیش یابد، ادامه داد: از نگاه سازمان زنان حزب کار هر فردی که شایسته‌تر است باید مدیر باشد.

یادآور می شود؛ زهرا سبزواری‌ها به عنوان مسئول سازمان زنان حزب کار در استان قزوین معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز