خبرگزاری کار ایران

با حضور پرشور مردم و مسئولان؛

همایش بزرگ حامیان دولت در قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۶۱۵

همایش بزرگ مردمی انتظار و امید به مناسبت ۲۴ خرداد در نخستین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید با حضور اقشار مختلف مردم، دانشگاهیان و کارگران و… در قزوین برگزار شد.

همایش بزرگ مردمی انتظار و امید با حضور جمع زیادی از اقشار مختلف مردم قزوین در تالار دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

علیخانی، مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام:

عملکرد دولت امیدوار کننده است

به گزارش ایلنا از قزوین؛ حجت الاسلام قدرت الله علیخانی، مشاور پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش انتظار و امید که به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امیددر ۲۴ خرداددر تالار دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، گفت: عملکرد دولت و رئیس جمهوری را بویژه در حوزه روابط خارجی امیدوارکننده است و دکتر روحانی آنچه در توانش بوده انجام داده است.

وی با بیان اینکه اگر هم مذاکرات در هفته های آینده منجر به توافق نشد، افزود: موقعیت مردم، نظام و رهبری انقلاب به شکرانه الهی به قدری در اوج قرار دارد که با مشکلی روبرو نخواهیم شد.

رییس ستاد انتخاباتی روحانی در استان قزوین نیز در این همایش خواستار توجه مدیران و مسئولان به سیاست ها و خط مشی دولت تدبیر و امید و برآورده کردن انتظارات و مطالبات به حق مردم شد.

قائم مقام حزب کارگزاران سازندگی در قزوین:

در دولت قبل، شاهد تخلفات مالی زیادی بودیم

قائم مقام حزب کارگزاران سازندگی در قزوین گفت: در دولت قبل که خود را پاک ترین می خواند، شاهد تخلفات مالی زیادی بودیم که دارای ابعاد وسیع و تاسف باری است.

سعید لیلاز در این همایش افزود: میزان مطالبات بانکی و رسیدن آن به رقم ۸۲ هزار میلیارد تومان یک نشانه از تخلفات صورت گرفته در دولت قبل است.

این کارشناس اقتصادی با اعلام اینکه با مدیریت های غلط سرمایه گذاری در اقتصاد کشور در دولت قبل هرساله بین ۳۰ تا ۵۰ میلیارد دلار کمتر شد بیان کرد: در دولت اصلاحات نرخ تورم تک رقمی شده بود اما این رقم در پایان کار دولت پیشین به ۴۴ درصد افزایش یافت.

رهامی، استاد دانشگاه:

ما با وحدت شاهد پیروزی جریان اعتدال بودیم

حجت الاسلام محسن رهامی، استاد دانشگاه نیز با بیان اینکه کشور در دوره گذشته متحمل خسارات زیادی در بخش های مختلف شد، افزود: زیاده خواهی ها و دوری جستن از قواعد سیاسی موجب حاکم شدن جریان افراطی بر کشور در سال ۸۴ شد.

رهامی با اظهار اینکه در انتخابات سال ۹۲ اشتباه دوره ۸۴ تکرار نشد، افزود: ما با وحدت بین نخبگان جامعه و همراهی مردم، شاهد پیروزی جریان اعتدال و اصلاحات بودیم.

این استاد دانشگاه خاطرنشان ساخت: باید این انسجام و وحدت را برای تداوم این موفقیت حفظ کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز