خبرگزاری کار ایران

مادر شهید تفنگساز؛

سرفرازی مسئولان نظام موجب دلخوشی خانواده شهداست

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۲۳۲

سرفرازی مسئولان و خادمان نظام موجب دلخوشی خانواده شهداست، دیدار با خانواده شهدا موجب تسکین آلام و دردهای خانواده شهداست.

مادر شهید علی اکبر تفنگساز رحیمی گفت: دلخوشی خانواده شهدا سرفرازی مسئولان و خادمان نظام است، دیدار با خانواده شهدا موجب تسکین آلام و دردها خانواده شهداست.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مادر شهید علی اکبر با بیان اینکه فرزند شهیدم از اول انقلاب عاشق امام خمینی(ره) بود، افزود: شهدا راهشان را انتخاب کردند و خوبست جوانان امروز قدر خدمت شهدا را بدانند گرچه متاسفانه برخی ها خانواده شهدا را مسخره می کنند.

برادر شهید نیز گفت: آخرین باری که به مرخصی آمد هوا خیلی سرد بود حتی می‌شد سرما را روی محاسن بلندش دید.

داود محمدی نماینده مجلس با تقدیر از کلیه مسئولان شهر قزوین که به دیدار خانواده شهدا می روند، گفت: خانواده شهدا به ویژه مادران و پدران شهدا گردن همه مردم به ویژه مسئولان نظام حق دارند و دیدار با خانواده شهدا کمترین وظیفه است که انجام می دهیم و ما از معنویات و نورانیت این خانواده ها استفاده می کنیم.

حسین صلح جو، عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهدا با خدا خوب معامله کردند و خدا نیز به آنها شهادت را عطا کرد.

گفتنی است؛ در این دیدار صمیمی؛ داود محمدی نماینده مجلس، برزگر ابراهیمی جانشین فرمانده سپاه استان، حکمت اله داودی و حسن صلح جو از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، علمی زاده مدیر عامل سازمان عمران شهرداری و بیک معاون مدیرکل بنیاد شهید، اصغر اله یاری مشاور امور ایثارگران و… حضور داشتند.

شایان ذکر است؛ علی‌اکبر تفنگساز رحیمی، یکم فروردین ۱۳۳۹ در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش محمود، فروشنده موتور بود و مادرش عذرابیگم نام دارد. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. فروشنده ابزار آلات کشاورزی بود. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. شانزدهم اسفند ۱۳۶۳ در بمباران هوایی پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب بر اثر اصابت ترکش به پهلو، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز