خبرگزاری کار ایران

شیفت‌بندی خطوط تاکسیرانی شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۱۲

اجرای طرح شیفت بندی خطوط تاکسیرانی شهر قزوین موجب افزایش میزان دسترسی شهروندان به تاکسی درون شهری شده و رانندگان ضمن ملزم بودن به حضور در شیفت کاری خود می‌توانند در شیفت مخالف نیز فعالیت کنند.

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوینگفت: حدود ۴۰ خط تاکسیرانی در سطح شهر قزوین فعال است که وظیفه جابجایی مسافران در نقاط مختلف درون شهری را برعهده دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، داود عظیمی اضافه کرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که این خطوط با آن روبرو است، عدم در اختیار داشتن علائم منحصر به فرد برای مشخص کردن آنها به عنوان خط تاکسیرانی است.

ادامه داد: برای رفع این مشکل با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهراری قزوین نسبت به نصب جداکننده اقدام شده که این امر موجب می‌شود تاکسی‌ها درون مسیری که مختص آنان طراحی شده وارد شوند و اقدام به جابجایی مسافر کنند.

عظیمی عنوان کرد: تابلوهای راهنمای مسیر بامحتوای مبدأ، مقصد و نرخ کرایه مسیر تهیه شده که در بالای ایستگاه تاکسی نصب می‌شود.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح تصریح کرد: برای بیشتر تاکسی‌هایی که در سطح شهر قزوین فعالیت می‌کنند، خط تاکسیرانی طراحی شده است و اجرای این طرح به افزایش ضریب زمان فعالیت رانندگان در خط تاکسیرانی کمک می‌کند.

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: باتوجه به این‌که رانندگان تاکسی هر روز از ساعت۶.۵ صبح تا۱۰شب در خطوط ویژه تاکسیرانی مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند، سازمان تاکسیرانی قزوین سعی دارد از نیروهای جوان و باانگیزه برای ارائه خدمات به شهروندان بیشتر بهره بگیرد.

عظیمی با اشاره به اجرای برنامه شیفت‌بندی در خطوط تاکسیرانی بیان کرد: در هریک از خطوط تاکسیرانی قزوین باتوجه به ظرفیت خطوط شیفت‌بندی انجام می‌شود که این طرح رانندگان فعال در هر خط تاکسیرانی را ملزم می‌کند در شیفت خود حتما حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: البته این به آن معنا نیست که رانندگان حق فعالیت در شیفت مخالف خود را ندارند بلکه هدف از این کار دسترسی بیشتر شهروندان به تاکسی در ساعات مختلف روز است و رانندگان در شیفت‌های مخالف خود در صورت تمایل اجازه فعالیت دارند.

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی قزوین یادآور شد: برای اجرای صحیح این طرح نظارت و کنترل دقیقی از سوی سازمان تاکسیرانی روی فعالیت رانندگان خطوط تاکسیرانی قزوین انجام می‌شود تا اجرای آن با افزایش رضایت‌مندی شهروندان همراه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز