خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

دنیا، مراسم سالگرد امام(ره) را رصد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۵۱۶

تمام رسانه ها و افکارعمومی دنیا، مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) را رصد می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: تمام رسانه‌ها و افکارعمومی دنیا، مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) را رصد می‌کنند.
به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، ایوب رحیمی در جلسه ستاد برگزاری مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره) در سخنانی افزود: برگزاری مراسم سالگرد امام راحل از جمله مراسمات اصلی هرساله مثل بزرگداشت ۲۲ بهمن؛ روز پیروزی انقلاب اسلامی است که باید هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شود.

وی افزود: مدیران باید در برگزاری این مراسم هر چه را در توان دارند به میدان بیاورند چون تمام دنیا، امام را می‌شناسند و دنبال می‌کنند که مردم با این موضوع چگونه برخورد می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یادآور شد: تمام رسانه‌های دنیا مراسم سالگرد حضرت امام را تحت پوشش قرار می‌دهند و رصد می‌کنند فلذا کیفیت اجرای برنامه‌های سالگرد ارتحال باید افزایش یابد و همه خدماتی که به مردم و مشتاقان و زائرین ارائه می‌شود تحت کنترل و نظارت انجام شود.

وی افزود: همه باید در خدمت امام راحل باشیم و استانداری در طول این ایام بطور کامل در خدمت دستگاه‌ها ی اجرایی با هدف برگزاری هرچه بهتر مراسمات و ارائه خدمت مطلوب به دست اندرکاران و مشتاقان آن رهبرفقید خواهد بود.

رحیمی در پایان بر آسیب‌شناسی برنامه‌ها و فعالیت‌ها ی مرتبط به برگزاری مراسم ارتحال با هدف کاهش نواقص در سال‌های آتی تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز