خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین تشریح کرد:

برنامه‌های هفته کارگر در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۸۴

برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر در سال مزین به ”اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” از سوی مقام معظم رهبری در استان قزوین باشکوه‌تر از سال های گذشته اجرا می شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر در سال مزین به «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری در استان قزوین باشکوه‌تر از سال‌های گذشته اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛ عید علی کریمی در راستای تشریح برنامه‌های هفته کارگر در سال ۹۳ با همکاری تشکلات‌ کارگری و کارفرمایی‌، اداره کل کار و امور اجتماعی و بسیج کارگران افزود: جامعه کار و تولید همواره با حضور سرنوشت ساز خود در همه صحنه‌ها، مدافع انقلاب و پیشرو در خدمت به جامعه است.

عید علی کریمی افزود: خانه کارگر استان قزوین هر ساله برنامه‌هایی را برای گرامیداشت هفته کارگر در دستور کار خود قرار می‌دهد و امسال نیز تمامی تشکل‌های کارگری استان یک برنامه محوری برای گرامیداشت این روز در نظر گرفته‌اند.

وی حضور کارگران در گلزار شهدا برای تجدید میثاق با شهیدان، دیدار کارگران با مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری، حضور کارگران در تجمع بزرگ و سراسری کارگران در تهران در روز کارگر، شرکت در میعادگاه‌های نماز جمعه شهرهای استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، دیدار نمایندگان تشکلات کارگری با استاندار قزوین، تجلیل از کارگران جانباز و ایثارگر شاغل در بنگاه‌های اقتصادی، عیادت از بیماران، برگزاری مسابقات قرآن و ورزشی بین کارگران و… از جمله برنامه‌های خانه کارگر استان قزوین عنوان کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری افزود: امیدوارم شعار سال ۹۳و تعیین خط مشی‌های آن توسط مقام معظم رهبری ما را در وظایف مهمی که بر دوش داریم بیش از پیش موفق کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز