خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین خبر داد:

پنج کتابخانه استان قزوین در ایام تعطیلات نوروزی فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۶۰۱

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از دایر بودن پنج کتابخانه عمومی استان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

ایلنا: سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از دایر بودن پنج کتابخانه عمومی استان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، احمد دولتی افزود: به منظور ارتقای خدمات رسانی به مراجعان و جلب رضایت هرچه بیشتر مردم، تعدادی از کتابخانه‌های عمومی قزوین طی روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین سال ۹۳ از ساعت هشت تا ۱۲ صبح به عموم مردم خدمات رسانی می‌کنند.

وی گفت: کتابخانه شهدا واقع در شهر قزوین خیابان شهید فیاض بخش پارک شهدا، کتابخانه یادگار امام واقع در شهر محمدیه منطقه شش کمربندی شهید بهشتی جنب کوچه ۷، کتابخانه امام محمدباقر(ع) واقع در شهر آبیک خیابان شهید رجایی کوچه دوازدهم، کتابخانه شهید بهشتی واقع در خیابان عاشورا شهر تاکستان و کتابخانه صاحب الزمان(عج) واقع در خیابان ولی عصر(عج) شهر بویین زهرا، کتابخانه‌های فعال استان قزوین در تعطیلات نوروزی هستند.

دولتی ادامه داد: این اقدام همانند سال‌های گذشته در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی صورت گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهم این است که ما ذهن را عادت بدهیم به نظم در مطالعه و اینکه ارتباطی مستمر با کتاب و کتابخانه داشته باشیم که این مهم هموار نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز