خبرگزاری کار ایران

از نیمه دوم اسفند آغاز می‌شود؛

نصب تصاویر شهیدان در کوچه‌های شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۸۳

از نیمه دوم اسفند ماه سال جاری، نصب تصاویر شهداء در ابتدای کوچه‌های شهر قزوین آغاز می‌شود.

ایلنا: مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: مرحله اول نصب تابلوی تصاویر شهداء(حدود ۶۰ تابلو) که مزین به آیه‌ای از قرآن کریم، تاریخ تولد و شهادت آنهاست، از نیمه دوم آخرین ماه سال آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛ حاجعلی زرآبادی‌پور افزود: در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آنان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، طراحی و نصب این تابلو‌ها را در دستور کار خود قرار داد.

زرآبادی‌پور اضافه کرد: در مرحله نخست این طرح، که تا پایان سال جاری ادامه دارد، کوچه‌هایی از این تابلو‌ها بهره‌مند می‌شوند که دو و سه شهید دارند.

وی ادامه داد: در فاز بعدی، کوچه‌هایی که به نام یک شهید مزین شدند از تابلوهای جدید طراحی شده، بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول یادآور شد: نصب این تابلو‌ها در شهر ادامه خواهد داشت تا زمانیکه بدین وسیله برای تمامی شهدای شهر قزوین شناسنامه‌ای مختصر و درخور توجه تهیه و در ابتدای کوچه‌ها نصب شود که امیدواریم تا دو سال آتی کل شهر، پوشش داده شود.

وی یادآور شد: بی‌شک اغلب کوچه‌های محدوده مرکزی و بافت قدیمی شهر که بنام شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلی نامگذاری شدند از این تابلو‌ها بهره‌مند می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز