خبرگزاری کار ایران

غرضی، رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی کشور:

مهندسان جوان کشور می‌توانند معماری اسلامی را احیا کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۹۸

مهندسان جوان ایرانی باید بتوانند با بهره‌گیری از علم روز و تکنولوژی در صعنت ساختمان نوآوری ایجاد کنند چراکه توسعه علم و تکنولوژی از نیازهای نسل جوان است.

ایلنا: رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی کشور گفت: مهندسان جوان کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود و با تولید علم و تکنولوژی می‌توانند معماری اسلامی را احیا کنند.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ محمد غرضی در دهمین همایش شهر و سیمای شهری و پنجمین همایش ملی توسعه شهری با عنوان منظر تاریخی و فرهنگی شهر اسلامی که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با حضور مسوولان استانی و کشوری برگزار شد، افزود: مهندسان جوان ایرانی باید بتوانند با بهره‌گیری از علم روز و تکنولوژی در صعنت ساختمان نوآوری ایجاد کنند چراکه توسعه علم و تکنولوژی از نیازهای نسل جوان است.

وی با بیان اینکه اگر توسعه علم و تکنولوژی متوقف شود موفقیت در زندگی متوقف خواهد شد، گفت: جوانان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های که دارند می‌توانند معماری اسلامی را احیا کنند و با تحقق این مهم ثروت ملی کشور را ارتقا دهند.

رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: مهندسان ایرانی باید خودشان علم و تکنولوژی تولید کنند و نباید در این عرصه محتاج علم دیگران باشند.

غرضی با بیان اینکه امکانات بسیاری در همه حوزه‌ها در ایران وجود دارد، گفت: تنها چیزی که می‌تواند تورم موجود در جامعه را ریشه‌کن کند، توسعه تکنولوژی است و ما باید تلاش کنیم با به‌کارگیری شیوه‌های صحیح به این مهم دست یابیم.

وی اظهار کرد: مهندسان باید بتوانند در عرصه صنعت ساختمان با فکر، ایده و ابتکار بتوانند تولیدکننده مواد اولیه مصالح و طرح‌های جدید در حوزه ساختمانی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز