خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

نهضت خدمتگذاری به جنوب شهر قزوین باید تحقق پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۸۰

نهضت خدمتگذاری به جنوب شهر قزوین باید با همت مسوولان استانی و شهری تحقق پیدا کند.

ایلنا: استادار قزوین گفت: نهضت خدمتگذاری به جنوب شهر قزوین باید با همت مسوولان استانی و شهری تحقق پیدا کند.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مسعود نصرتی در جسله دیشب شورای اسلامی شهر قزوین که به منظور بررسی سه دستور رشد و توسعه بافت تاریخی شهر با محور امامزاده حسین(ع)، شیوه تامین اعتبار برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و خرید ماشین آلات و تجهیزات سازمان عمران و حل مشکلات زیرساختی پارک باراجین با هدف جذب سرمایه گذار با حضور شهردار قزوین، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار برگزار شد، افزود: باید در بهسازی و نوسازی بافت تاریخی با محوریت ساماندهی امامزاده حسین(ع) در روند توسعه شهری بسیار حساس بود.

استاندار قزوین افزود: هر شهری با توجه به هویت تاریخی و فرهنگی خود باید توسعه پیدا کند و شهر قزوین هم با توجه به ریشه‌های تاریخی و فرهنگی خود با محوریت توسعه مساجد باید توسعه پیدا کند.

این مقام مسوول خدمت رسانی به جنوب شهر را در اولویت دانست و گفت: بیشتر تمرکز باید در جنوب شهر باشد و در حقیقت نهضت خدمتگذاری به جنوب شهر قزوین باید تحقق پیدا کند.

استاندار قزوین گفت: افزایش مشارکت مردمی در توسعه و ساماندهی امامزاده‎‌ها بسیار مهم است و این موضوع در مردم ریشه در اعتقادات آن‌ها دارد.

وی بیان کرد: در توسعه امامزاده‌ها تجربیات موفق بسیاری وجود دارد که مدیران شهری باید به این تجربیات توجه ویژه کنند و در هر یک امامزاده‌ها باید یک دفتر عمرانی وجود داشته باشد.

روزبه اظهار کرد: ارتباط خوبی با اداره کل اوقاف برقرار شده است و در این زمینه یک اهتمام جدی بین مسوولان استان برای ساماندهی بافت مرکزی با محوریت توسعه امامزاده حسین(ع) وجود دارد و از این فرصت باید استفاده شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه امروز توجه به جنوب شهر قزوین یک رسالت است، بیان کرد: با توسعه امکانات اولیه باید حضور مردم در امامزاده‌ها نسبت به گذشته پررنگ‌تر شود.

وی گفت: برای تسریع در این کار باید شهرداری قزوین در ابتدا برای ساماندهی امامزاده حسین(ع) یک برنامه با خدمات فنی و مهندسی ارائه کند و با هیئت امنای امام‌زاده ارتباط مستمری داشته باشد.

استاندار قزوین بیان کرد: همچنین شهرداری قزوین در این زمینه منابع مالی با ابزارهای که در اختیار دارد پیش بینی کند و مردم را برای موضوعات تملک از بلاتکلیفی خارج کند.

وی گفت: در توسعه امامزاده‌ها نیاز به یک تحول ساختار مدیریتی است چراکه این کار علاوه بر برکات الهی قطعا برای مردم ارزش افزوده و رونق اقتصادی دارد.

استاندار قزوین بیان کرد: در شهر قزوین هیچ وقت به دنبال درآمد پایدار نبودیم و باید یک فکر اساسی برای درآمد پایدار شهرداری‌ها شود.

وی افزود: در این زمینه باید افراد متفکر و فعال در حوزه اقتصادی و کار‌شناسان به کار گرفته شود تا بتوانیم در زمینه درآمد پایدار موفق باشیم.

روزبه افزود: شهرداری قزوین باید از نخبگان در زمینه درآمد پایدار دعوت کند تا از نظرات آن‌ها استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز