خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانه‌ای صورت گرفت؛

وطن برای سربازان و جان نثاران ایران، هدف است و شرف

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۰۸۱

اعضای هیات مدیره و بازرسین خانه مطبوعات استان قزوین با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: وطن، برای سربازان و جان نثاران این سرزمین، هدف است و شرف؛ شرافتمندان این دیار خوب می دانند آنجا که نام بلند میهن در میان باشد، بیگانه در میان نماند و همچون سرو، پایدار و سرافراز برای مام وطن، آبرو می گذارند و چون سرو، ایستاده عروج می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اعضای هیات مدیره و بازرسین خانه مطبوعات استان قزوین در حمایت از حملات موشکی و پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه اهداف نظامی رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

باد آسایش گیتی نزند بر دل ریش

صبح صادق ندمد تا شب یلدا نرود

پاسخ بهنگام، مقتدرانه و مدبرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تعرضات ددمنشانه و جنایت‌های وحشیانه صهیونیزم جهانی، رژیم جعلی و سراسر خُبت اسرائیل، که متعاقب تعرض به گستره منطقه‌ای و حدود جمهوری اسلامی در خاک دمشق منجر به شهادت جمعی از فرماندهان ارشد و مستشاران نظامی ایران شد؛ در نخستین ساعات روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، بارقه امید، غرور و عزت را در دل تک تک ایرانیان تاباند و شادمانی و شعف مضاعفی توامان با بهار طبیعت و بهار قرآن به آحاد مسلمین و آزادیخواهان جهان هدیه داد.

وطن، برای سربازان و جان نثاران این سرزمین، هدف است و شرف. شرافتمندان این دیار خوب می دانند آنجا که نام بلند میهن در میان باشد، بیگانه در میان نماند و همچون سرو، پایدار و سرافراز برای مام وطن، آبرو می گذارند و چون سرو، ایستاده عروج می‌کنند.

طراحی و اجرای عملیات غافلگیرانه و مُتنبّهانه شب گذشته سپاه، علی رغم اطلاع قبلی دشمن صهیونیستی از این اقدام نظامی و فیزیکی نشان از ترسیم استراتژی و راهبرد نوینی در معادلات منطقه و حتی جهانی ایران در مقابل استکبار و اعوان و انصارشان دارد و به یقین، این پاسخ، گوشه چشمی از توان نظامی و موشکی ایران مقتدر است که سالها قبل توسط شهید والامقام، تهرانی‌مقدم بنا نهاده شد و دست کشور و سربازان این کشور را در چنین شرایط حساس و تعیین کننده ای خالی نگداشت.

این عملیات، به خوبی نشان داد که ایران، نقشه دنیا را به دنیای بدون اسرائیل نزدیک کرده و با هجوم پهبادی و موشکی، تبلیغات واهی صهیونیسم تحت عنوان گنبد آهنین را برملا ساخت و  گنبد آهنینش، در مقابل توان و طراحی حیرت برانگیز ایران مقتدر، محلی از اِعراب و توجه ندارد.

امروز روزی است که در تقویم‌ها به یادگار ثبت و ضبط خواهد شد و دنیا ایران را با توان بی نظیر فرهنگی، دفاعی، موشکی و پهبادی یاد خواهد کرد. امروز همه شهدا و امام شهدا خندان و خشنودند.

ما نیز ضمن پشتیبانی از رشادت های مردان روزهای سخت در ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع، فرماندهان ارتش و سپاه بویژه دلاورمردان هوافضای سپاه، حلاوت این پیروزی، درخشندگی در پهنه بین المللی و این انتقام سخت و شایسته را به ملت بزرگ ایران، خصوصا رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تبریک گفته و اضمحلال هرچه سریع تر رژیم کودک کش و منحوس اسرائیل را چشم براهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز