خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید استان:

دو هزار برنامه ترویجی و یادواره شهدا در قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۹۹۶

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در طول دو سال گذشته، دو هزار برنامه و یادواره ترویجی در سطح استانی، شهری و روستایی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

به گزارش ایلنا، به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، همایش تجلیل از مدال‌آوران و مقام‌آوران ورزشی و قرآنی، تشکل‌ها و نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر، معتمدین معین و خادمان شهدا در سالن موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین برگزار شد.

سمیه اسمعیلی در این مراسم گفت: همه ملت ایران مدیون خون پاک شهدا هستند زیرا به برکت مجاهدت‌ها و فداکاری‌های آنان، انقلاب اسلامی به ثمر نشسته و محافظت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های انتخابات با توجه به مشکلات موجود در جامعه و جوسازی و تحریم‌های دشمنان، بیانگر عشق و علاقه آنان به نظام جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در دو سال گذشته عنوان کرد: اعزام 3 هزار و ۳۰۶ ایثارگر به اردوهای سیاحتی، زیارتی و تفریحی، اعزام ۲۶۵ ایثارگر به عتبات عالیات، تولید مستندهای فرهنگی مانند بدون حکم، دبیرستان پاسداران و فصل بهشت، تولید کلیپ و نماهنگ در حوزه ایثار و شهادت و پایش سلامت ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از ایثارگران، از جمله این برنامه‌ها بوده است.

این مسئول ادامه داد: افزایش ۳ برابری کمک معیشت ایثارگران، راه‌اندازی و ارائه مشاوره‌های حقوقی در شهرستان‌ها، ارائه ۱۰ هزار قلم تجهیزات پزشکی به ایثارگران، پرداخت ۳ هزار میلیارد ریال وام مسکن به یک‌هزار و ۲۵۰ ایثارگر و پرداخت یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به ایثارگران از دیگر این برنامه‌ها بوده است.

اسمعیلی به طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: ۱۷ هزار دیدار در دو سال گذشته انجام شده که از این آمار ۷۰ درصد توسط کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و مابقی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، معتمدین معین و فعالان حوزه ایثار و شهادت صورت‌ گرفته است‌.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از مدال‌آوران و مقام‌آوران ورزشی و قرآنی، تشکل‌ها و نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر، معتمدین معین و خادمان شهدا، برنامه‌های مختلف مانند اجرای موسیقی سنتی و پخش نماهنگ برگزار شد.

در ادامه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دوره آموزشی فن‌بیان با تدریس امیر بیک، شرکت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز