خبرگزاری کار ایران

جوادی، مدال آور پیشکسوت کشتی جهانی:

توجه به ورزش موجب کاهش بزهکاری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۷۹

ابراهیم جوادی، قهرمان پیشکسوت کشتی جهانی با مسعود نصرتی شهردار قزوین و محسن حق شناس مدیر کل ورزش و جوانان استان در دفتر شهرداری دیدار و گفتگو کرد.

ایلنا: ابراهیم جوادی، قهرمان پیشکسوت کشتی جهان گفت: افتخار می‌کنم که قزوینی هستم و هرجا باشم از حق بچه‌های قزوین دفاع می‌کنم کشتی ما خیلی مظلوم است و امیدوارم با آمدن آقای خادم شاهد تحول جدی در کشتی باشیم کشتی به عنوان ورزش اول کشور آبروی ماست و جزو مدال آور‌ترین رشته هاست.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ ابراهیم جوادی، قهرمان پیشکسوت کشتی جهان در دیدار با احسان لشگری، مسعود نصرتی شهردار قزوین و رئیس هیات کشتی استان و محسن حق‌شناس مدیر کل ورزش و جوانان استان در دفتر شهردار با اظهار اینکه ما باید با غرور در مسابقات جهانی و سیاسی شرکت کنیم افزود: اینکه افراد ورزشی سکان هدایت ورزش در استان و کشور را در دست بگیرند موجب تحول ورزش است.

قهرمان پیشکسوت کشتی جهان بیان کرد: جایی که سالن ورزشی و تشک کشتی هست بزهکاری کمتر است این واقعیتی است که باد به آن توجه کرد

رئیس هیات کشتی استان البرز ادامه داد: حاضر به برگزاری مسابقات مشترک استانی و تبادل تجربیات هستیم.

جوادی بیان کرد: اگر از سنین پایه برای کشتی کار شود، نتیجه مطلوبتری حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: باید در کنار خانه کشتی، مدرسه کشتی داشته باشیم و مربیان بلدکار به صورت اساسی کار‌ها را پیش ببرند.

قهرمان پیشکسوت کشتی جهان گفت: احسان لشگری از جمله کشتی گیرانی است که هم به لحاظ فنی قوی است و هم پهلوانانه کشتی می‌گیرد وی از نظر اخلاقی بسیار خوب است معتقدمحق لشگری بیشتر از این هاست.

وی با اظهار اینکه جام تختی امسال خیلی به لحاظ کیفی عالی بود افزود: با مدیریت آقای رسول خادم شاهد تحول در ابعاد اخلاقی و بعد فنی و تکنیک و سرعت در کشتی هستیم.

احسان لشگری: پایه کشتی باید قوی شود

احسان لشگری مدال آور المپیک و جانی قزئوینی نیز در‌ایم مراسم گفت: پایه کشتی باید قوی شود و من خذدا را شکر می‌کنم که زیر نظر استادم قوی کار کشتی‌ام را شروع کردم.

حق‌شناس، مدیر کل ورزش و جوانان استان: رویکرد شهرداری در پاسداشت مفاخر شهر قابل تقدیر است

محسن حق‌شناس، مدیر کل ورزش و جوانان استان در این دیدار صمیمی گفت: رویکرد شهرداری قزوین به ویژه در هفته بزرگداشت روز قزوین و پاسداشت مفاخر ارزشمند شهر جای تقدیر دارد.

حق‌شناس اضافه کرد: شهردار قزوین و رئیس هیات کشتی استان زحمات زیادی برای ورزش استان می‌کشند و باید گفت کل ورزش استان برعهده شهرداری می‌چرخاند.

نصرتی، شهردار قزوین و رئیس هیات کشتی استان: از توانمندی پیشکسوتان کشتی استفاده می‌کنیم

مسعود نصرتی، شهردار قزوین و رئیس هیات کشتی استان نیز گفت: در قزوین همراهی مدیر کل ورزش و جوانان استان در تامین مالی هیات کشتی برخی مشکلات را کاهش داد.

نصرتی افزود: برنامه داریم از توانمندی پیشکسوتان کشتی استان به ویژه امثال پهلوان ابراهیم جوادی استفاده کنیم.

رئیس هیات کشتی استان افزود: از آقای احسان لشگری خواسته‌ایم هروقت در قزوین حضور دارد بر سر جلسات آموزشی هیات کشتی حضور یابد تا قوت قلب و روحیه برای جوانان باشد.

شایان ذکر است؛ ابراهیم جوادی‌پور متولد سال ۱۳۲۲قزوین و کشتی‌گیر آزادکار بازنشستهٔ ایرانی است. وی با ۴ بار پیاپی قهرمانی جهان، ۲ بار قهرمانی در بازی‌های آسیایی، مدال برنز المپیک ۱۹۷۲ مونیخ و قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنتهای بین‌المللی دوران خود، همچون جام دانکلف بلغارستان، جام تفلیس شوروی و جام تاتراس لهستان، پرافتخار‌ترین کشتی‌گیر سبک‌وزن تاریخ کشتی ایران است. شکست از نیکولف بلغار در المپیک مونیخ تنها شکست او در مسابقات جهانی و المپیک بود. جوادی در المپیک ۱۹۷۶مونترال و ۱۹۹۲بارسلونا هم به عنوان مربی همراه تیم ملی بود و هم‌اکنون ۱۳۸۹ریاست هیئت کشتی شهرستان کرج را برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز