خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

بیش از یک‌هزار مددجوی کمیته امداد قزوین از آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۴۹۸

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: در سال جاری یک‌هزار و ۴۲۳ نفر از مددجویان و نیازمندان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره مند شده‌اند تا با داشتن مهارت در ایجاد اشتغال موفقیت داشته باشند.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کشاورز حسین آبادی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی گفت: در سال جاری ۲۲۰ نفر در صندوق امداد ولایت و یک‌هزار و ۹۸۶ نفر از مددجویان از طریق بانک‌های مختلف استان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: درمجموع بیش از ۲۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به 2 هزار و ۲۰۶ نفر از مددجویان پرداخت شده است.

وی افزود: یکی دیگر از روش‌های ایجاد اشتغال در این نهاد بهره‌گیری از ظرفیت‌های کاریابی‌ها است که در این راستا ۱۳۱ نفر از مددجویان و نیازمندان در واحدهای مختلف جذب و مشغول بکار شده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) بسته تشویقی را برای ایجاد اشتغال مددجویان در سال‌های اخیر فعال کرده و در حال حاضر نیز اجرا می‌شود که براین اساس هر کارفرما به ازای جذب هر یک از مددجویان می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی بهره‌مند شود.

وی یادآورشد: کار فرمایان می‌توانند به جای دریافت تسهیلات از گزینه دوم بسته تشویقی استفاده کنند که در این صورت از پرداخت حق بیمه نیروی جذب شده تا دو سال معاف می‌شوند و این هزینه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز