خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد:

۱۵۰ دوره آموزش مدیریتی در شهرک‌های صنعتی قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۸۹۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: امسال ۱۵۰ دوره آموزش مدیریتی، کارآفرینی، تخصصی و مهارتی برای مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی و صنعتی، کارگاهی و خدماتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا در قزوین، رضا صفاری روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: این آموزش ها در راستای توسعه صنایع کوچک، بهبود وضعیت آموزش نیروی انسانی شاغل در واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی، اعضا خوشه ها و شبکه های کسب و کار صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین ادامه داد: طی این مدت ۲۳ هزار نفر ساعت، دوره آموزش مدیریتی، مهارتی، کارآفرینی و آموزش‌های مجازی با حضور ۲ هزارو ۶۵۰ فعال عرصه اقتصادی و صنعتی شامل مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی و همچنین اعضای خوشه های کسب و کار در سطح استان برگزار شد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این دوره های آموزشی، تاکید کرد: به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی کوچک، افزایش کارآیی و اثربخشی در واحدهای صنعتی، دوره های آموزشی در سه حوزه مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی در زمینه قوانین و مقررات، بهینه سازی مصرف انرژی، توسعه منابع انسانی، دوره های مهارتی تخصصی و دوره های عملی و حین کار برای واحدهای صنعتی برگزار شده است.

تاکنون بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ دوره آموزشی برای ۳۷ هزار و ۸۰۰ نفر با حمایت شرکت شهرک های صنعتی قزوین با واحدهای صنعتی مستقر در این استان برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز