خبرگزاری کار ایران

توسط دامپزشکی قزوین صورت گرفت؛

صدور مجوز صادرات تخم مرغ و کنسرو ماهی از قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۱۲

اداره کل دامپزشکی استان قزوین در ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری مجوز صادرات ۴۵۰۰ تن تخم مرغ خوراکی و ۹۵۰هزار قوطی کنسرو ماهی را صادر کرد که این میزان صادرات نسبت به سال گذشته ۱۱۲ درصد رشد داشته است.

ایلنا: اداره کل دامپزشکی استان قزوین در ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری مجوز صادرات ۴۵۰۰ تن تخم مرغ خوراکی و ۹۵۰هزار قوطی کنسرو ماهی را صادر کرد که این میزان صادرات نسبت به سال گذشته ۱۱۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در نشستی با خبرنگاران افزود: میزان صادرات استان در زمینه خوراک دام و مکمل طیور نیز از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، ۴۹۲ هزار کیلوگرم بوده که این مقدار در مقایسه بامدت مشابه سال گذشته(۳۴ هزار کیلو گرم)، رشد قابل توجهی داشته است.

دکتر بهمن نقیبی با تشریح پتانسیل استان در زمینه صنعت پرورش دام و طیور، از صدور مجوز صادرات ۴۸۰ هزار قطعه جوجه یک‌روزه و تخم مرغ نطفه دار به کشورهای ترکمنستان، ازبکستان و ارمنستان خبر داد.

دکتر بهمن نقیبی در پایان گفت: با توجه به اینکه استان قزوین یکی از استان‌های فعال در صنعت پرورش ماهیان زینتی است، زمینه صادرات اینگونه آبزیان نیز در استان فراهم گردیده است، به نحوی که طی مدت ۱۰ ماهه ابتدای سال۱۳۹۲ مجوز صادرات ۱۹۸۳۰ قطعه ماهی آکواریومی به کشورهای عراق و آذربایجان صادر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز