خبرگزاری کار ایران

در اسفند ماه؛

آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۷۹۲

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین از برگزاری آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری در روز جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با سراسر کشور در قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، نادر محمدی با اعلام این خبر گفت: در این آزمون دانش‌آموختگان هفت عنوان دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایرانگردی، راهنمایان طبیعت‌گردی، راهنمایان زمین‌گردشگری، مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری، کارشناس ارزیاب و مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری می‌توانند شرکت کنند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین افزود: ثبت‌نام در آزمون از طریق سامانه www.edutourism.mcth.ir  امکان‌پذیر است و داوطلبان می‌توانند روز یکشنبه مورخ ۱/۱۱/۱۴۰۲ تا چهارشنبه ۱۱/۱۱/۱۴۰۲  نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

وی با بیان اینکه منابع آزمون به تفکیک هر دوره در پنل آموزشی فراگیران قابل رویت است، اظهار کرد: افرادی که در سه دوره متوالی در آزمون شرکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی نشده‌اند، باید مجددا در تمامی دروس شرکت کرده و نمره قبولی کسب کنند.

این مسئول یادآور شد: نمره قبولی برای فراگیران حضوری حداقل ۱۰ و برای فراگیران غیرحضوری ۱۲ بوده و فراگیران باید پس از اتمام مراحل ثبت‌نام نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین افزود: این آزمون روز جمعه ۱۸مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ برگزار می‌شود که  مکان برگزاری آزمون پس از اتمام زمان ثبت‌نام از طریق سامانه و کارت ورود به جلسه قابل رویت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز