خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تا پایان آذر؛

بیش از 10 هزار کیلومتر خطوط گاز قزوین نشت‌یابی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۲۴۵

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از نشت‌یابی 10 هزار و 240 کیلومتر از شبکه توزیع و خط تغذیه گاز استان تا پایان آذر ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی حجتی‌پور با بیان این مطلب افزود: نشت‌یابی صورت گرفته در 5 شهرستان و 23 شهر استان صورت گرفته و 75 درصد از مجموع خطوط گاز در سراسر استان را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به اینکه نشت‌یابی این شرکت بر اساس برنامه‌ای مدون و تعیین شده صورت پذیرفته و به‌صورت برخط پایش می‌شود، گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه علاوه بر نشت‌یابی گسترده از شبکه‌های گاز، با استفاده از فناوری و سیستم‌های جدید بیش از 220 هزار انشعاب و یک‌هزار و 200 ایستگاه گاز نیز در سراسر استان استان نشت‌یابی شده است.

حجتی‌پور با بیان این مطلب که این اقدام به‌منظور بازرسی و نگهداری خطوط گاز در راستای حفظ پایداری جریان گاز و صیانت از دارایی ملی صورت گرفته، تأکید کرد: هدف از اجرای نشت‌یابی پیشگیری از حوادث و اتفاقات غیرمترقبه و افزایش ضریب ایمنی تأسیسات است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین پایداری، نگهداشت و حفظ ایمنی تأسیسات و شبکه گازرسانی را یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت دانست و گفت: شرکت گاز استان قزوین برنامه‌های مدونی برای شناسایی و رفع نشتی‌ها تدوین کرده که تحقق این اهداف زمینه‌ساز ارائه خدمات بدون حادثه و جلوگیری از هدررفت منابع انرژی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز