خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای‌ شهر قزوین:

بودجه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین نیازمند افزایش است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۴۴۷

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین گفت: باید بودجه سازمان فرهنگی ورزشی درسال آینده حدود 5 درصد کل بودجه شهرداری باشد؛ در سال جاری متاسفانه بودجه بسیار کمتراز این رقم بود.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور تعداید از مدیران شهری با هدف بررسی برنامه‌های مدیریت شهری در ایام و مناسبت‌های پیش رو و طرح ریزی برای اجرای کلان پروژه‌های فرهنگی در بودجه سال آینده در مجموعه مردم شناسی قجر برگزار شد‌.

قاسم اللهیاری در این جلسه خواستار توجه سازمان فرهنگی در برنامه ریزی‌ها برای طرح ریزی کلان پروژه‌های فرهنگی شد و گفت: باید برای بودجه سال آنیده چند کلان پروژه فرهنگی برنامه ریزی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر اغلب پروژه‌ها به سرانجام رسیده و وضعیت خوبی دارند ضرورت دارد تا برای سال آینده چندین پروژه درحوزه فرهنگی کلنگ‌زنی شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه در فصل برنامه ریزی برای تدوین بودجه سال آینده شهرداری قزوین هستیم، خاطر نشان کرد: باید بودجه سازمان فرهنگی ورزشی درسال آینده حدود 5 درصد کل بودجه شهرداری باشد؛ چراکه بودجه فرهنگی کلان شهرها حدود 10 درصد از کل بودجه را شامل می‌شود و اگر نصف این رقم را هم درنظر می‌گرفتیم باید بودجه فرهنگی شهرداری در سال جاری حدود 150 میلیارد تومان می‌شد که متاسفانه بسیار کمتراز این رقم بود.

این عضو شورای شهر قزوین همچنین بر لزوم تولید مستند و سریال از تاریخ، طبیعت و فرهنگ شهر قزوین تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد تا قراردادهای تولید سریال و مستند در سال 1402 نهایی شود و کار درسال آینده به مرحله اجرا برسد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های مناسبتی در شهر گفت: لازم است تا براساس تقویم برنامه‌های ملی و مذهبی از قبل برنامه ریزی شوند و درموعد مقرر شاهد برنامه‌های متنوع در سطح شهر باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین از کار ساخت و رونمایی از تندیس سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی که در میدان سرداران قزوین نصب شد از سازمان زیباسازی قدردانی کرد.

وی دربخش دیگری از سخنانش بر لزوم استفاده از ظرفیت رادیو شهر تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم از این ظرفیت در شناساندن و معرفی قزوین و ارایه ظرفیت‌های گردشگری به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

اللهیاری همچنین خواستار ارایه تقویم فعالیت‌های کوتاه مدت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تا پایان فرودین ماه سال آینده شد.

سازمان زیباسازی ویترین شهر است

ولی چگینی، عضو این کمیسیون نیز در سخنانی با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی ویترین شهر است، خواستار تخصیص صد درصدی بودجه این سازمان شد و گفت: ضرورت دارد تا بودجه سازمان زیباسازی به طور کامل تخصیص یابد.

در ادامه این جلسه مسئولین حاضر در جلسه هم گزارشی از عملکرد، فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش رو ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز