خبرگزاری کار ایران

با قرعه کشی؛

۴۲ خانوار در شهر الوند صاحب زمین جوانی جمعیت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۲۲۱

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از صاحب زمین شدن ۴۲ خانوار در شهر الوند در راستای اجرای قانونی جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش ایلنا، پرویز طالبی گفت: در راستای اجرای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قرعه کشی واگذاری زمین برای خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر شهر الوند با حضور نماینده امور بانوان استانداری قزوین، حراست، بازرسی، روابط عمومی، رئیسان و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در سالن جلسات این داره کل برگزار شد.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تبصره (۱۱) اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تعداد ۴۲ خانوار صاحب زمین در شهر الوند تخصیص پیدا کرد و این تخصیص‌ها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این جلسه گروه بندی افراد و تعیین قطعات با قرعه کشی افراد حاضر و تعدادی از خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر صورت گرفت.

این مسئول یادآور شد: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تصویب مجلس، آبان ماه 1400 توسط رئیس‌جمهور برای اجرا ابلاغ شد که بخش مهمی از این قانون واگذاری زمین رایگان به خانوار دارای سه فرزند و بیشتر است که استان قزوین برای حمایت از این قانون تمام همت خود را به کار بسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز