خبرگزاری کار ایران

در راستای افزایش همکاری صورت گرفت؛

دیدار رئیس کانون پرورش فکری قزوین با فرماندار البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۹۳۷

با هدف ایجاد زمینه حمایت و همکاری بیشتر برای برخورداری کودکان و نوجوانان شهرستان البرز، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، سیدعلی اکبر موسوی، مدیرکل کانون استان قزوین با فرماندار البرز دیدار و در راستای بررسی و بهبود وضعیت اجتماعی و فرهنگی کودکان و نوجوانان شهرستان البرز به گفت‌وگو نشست.

مصطفی غفوری در این دیدار با قدردانی از حضور موثر و فعال کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوان استان، به ویژه در شهرستان البرز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را محل کشف و رشد استعدادهای آینده ساز کشور دانست که این عرصه مهم باید مورد توجه همه مسئولان باشد.

فرماندار شهرستان البرز عنوان کرد: توجه به ابعاد گوناگون فرهنگ و توسعه هدفمند آن می‌تواند بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در حوزه نوجوانان را برطرف کند.

وی ادامه داد: این هدف با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به صورت مطلوب محقق می‌شود.

در بخشی از این دیدار مدیرکل کانون با اشاره به برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های اثرگذار کانون، درباره نیازسنجی‌ها برای رفع چالش‌ها و ساماندهی مرکز فرهنگی و هنری کانون البرز با فرماندار این شهرستان رایزنی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز