خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان:

فرمانداران قزوین با طرح‌هایی که احتمال بحران دارد برخورد کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۲۴۳

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: قانون در مدیریت و پیشگیری از بحران دست فرمانداران را باز گذاشته و انتظار داریم فرمانداران با طرح‌ها و پروژه‌هایی که از نظر بحران مشکل دارند، برخورد کنند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا علیمی در ستاد مقابله با بحران که به منظور ارزیابی آمادگی زمستانی دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در زمستان مشکل ویژه‌ای در حوزه دستگاه‌های عملیاتی نداریم و در صورت وجود بحران آمادگی داریم.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به نقش فرمانداران در مدیریت بحران، اظهار کرد: قانون بحران، دست فرمانداران را در مدیریت بحران و پیشگیری از بحران باز گذاشته است، طبق قانون فرمانداران، این اختیار را دارند که از اجرای هر طرحی که پیوست کاهش خطر ندارد و مشکلاتی در حوزه آب و زیرساختی دارد جلوگیری کنند.

وی اظهار کرد: فرمانداران می‌توانند از تمام ظرفیت‌های قانونی مدیریت بحران و ماده ۱۴ که شرح وظایف ادارات را آورده است استفاده کنند و با هر نوع کوتاهی به راحتی مقابله کنند.

این مسئول بیان کرد: ما در حوزه سیستم آب و خاک چالش داریم و در حال حاضر بیشتر از ظرفیت استان در این بخش سرمایه‌گذاری شده، بسیاری از تولیدات مصرف بالای آب را به همراه دارند این در حالی است که نیاز آبی ما بیشتر از قبل است و خیلی از روستاها ممکن است در معرض تهدید باشند.

وی اضافه کرد: لازم است سیاست کلانی دنبال شود که موضوعات مرتبط با بحران آب یا فرونشست زمین در آن لحاظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز