خبرگزاری کار ایران

هلال احمر قزوین به حضور شهدا عطر آگین شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۱۲۹

آیین استقبال و بدرقه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس توسط کانون دانش‌آموزی هلال احمر مدرسه پردیسان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در مراسمی به مناسبت ایام شهادت بزرگ بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، در مراسمی با حضور مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مدیران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان و جمعی از اعضای کانون دانش‌آموزی مدرسه پردیسان در نمازخانه ستاد جمعیت هلال احمر، برگزار شد.

حسین خوئینی در حاشیه این مراسم گفت: میزبانی از شهدا افتخار بزرگی است و در این روز ما میزبان شهیدی هستیم تا بدانیم ما بدهکاران شهدا هستیم و هر کاری در جهت تقدیر و بزرگداشت شهدا باید بتوانیم انجام دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: مسیر شهدا می‌تواند راهنمای ما‌ برای رسیدن به رستگاری و شناخت بهتر خداوند باشد در واقع شهدا در مسیر صیانت، انسان‌دوستی و بشردوستی از جان خود و از خانواده گذشتند و جان خود را نثار حفظ این میهن و نظام اسلامی کردند.

وی عنوان کرد: حضور کانون دانش‌آموزی، کارکنان و مدیران جمعیت هلال احمر در این مراسم بار دیگر ثابت کرد امروز حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه‌ای همگانی است که باید ما در همه سنین و نسل به نسل به فکر گسترش و انتشار آن باشیم و در این راه نباید به هیچ عنوان کوتاهی کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: بی شک حضور این شهید در هلال احمر استان و در جمع ما موجب افزایش حال معنوی همه ما شده و امید و انگیزه‌ای مضاعف در قلب و جان ما ایجاد کرده است که امیدوارم شهدا واسطه ما شوند تا خداوند متعال نیز دست ما را هم بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز