خبرگزاری کار ایران

قول وزیر صنعت برای نوسازی صنایع راکد استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۹۲

وزیر صنعت، معدن و تجارت برای نوسازی، بهسازی و از سرگیری فعالیت‌های واحدهای صنعتی راکد استان قزوین قول مساعد داد.

ایلنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت در قزوین گفت: قزوین یکی از استان‌های صنعتی مهم کشور محسوب می‌شود و زمینه صنعتی شدن بیشتر دارد و با توجه به اینکه طی سال‌های گذشته رکود بخش صنعت موجب توقف فعالیت برخی از واحد‌های تولیدی این استان شده است امیدواریم با نوسازی و بهسازی و همت فعالان این بخش فعالیت این واحد‌ها مجددا از سر گرفته شود.
به گزارش ایلنا نعمت‌زاده در آیین بهره برداری از دو طرح توسعه تولید ورق گالوانیزه و آلومینیوم در شرکت هفت الماس قزوین با تاکید بر اولویت قرار گرفتن برنامه‌های صادراتی در بخش تولید اظهار کرد: تنوع در تولید و پیش بینی صادرات زمینه افزایش تولید و اشتغال بیشتر را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن تبیین اهداف بخش صنعت در سال‌های آینده گفت: دولت جدید هدفش خارج کردن بخش صنعت از رکود و جلوگیری از رشد منفی این بخش تا پایان سال آینده است.

همچنین درادامه سفر وزیر صنعت معدن و تجارت به استان قزوین امروز با حضور استاندار قزوین چهار طرح تولید قطعات خودرو در استان قزوین به بهره برداری رسید.

برای راه اندازی این طرح‌ها در زمینه خط مونتاژ‍ و بدنه کامیون شش تن و هشت تن، خط مونتاژ‍ قطعات کامیون ۱۸ تن، طراحی و نصب خط رنگ بدنه خودرو و ساخت نمونه و تولید انبوه کامیون شش تن اعتباری افزون بر۳۸۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

با افتتاح این واحد‌ها ضمن ۴۰میلیون دلار صرفه جویی ارزی در سال، زمینه اشتغال ۳۴۴ نفر به صورت مستقیم در بخش صنعت استان قزوین فراهم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز