خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در قزوین:

چهار هزار میلیارد ریال کالا کارت توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قزوین پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۷۳۶

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در قزوین گفت: در استان قزوین 7 هزار و 124 فقره کالا کارت به مبلغ 4 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است که افراد می‌توانند با آن نسبت به تهیه کالای ایرانی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست خبری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت سال‌روز تاسیس این موسسه تخصصی ظهر امروز در سالن جلسات این بانک برگزار شد.

کاوه نایینی در این نشست گفت: از ابتدای سال رشد ۵۶ درصدی در منابع داشتیم و میزان آن به ۶۶ هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد ریال رسیده،مطالبات ما هم نسبت به مصارف زیر ۱۰۰ میلیارد ریال است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در قزوین ادامه داد: در استان ۳۰۰ هزار مشتری  با 550 هزار سپرده داریم و کفایت سرمایه بانک ۹.۵ درصد است که میزان مطلوبی به شمار می‌آید.

وی بیان کرد: در سال جاری ۳۹ هزار میلیارد ریال وام در قالب 60 هزار و 566 فقره پرداخت شده که ۳۸ درصد آن بدون ضامن بوده است و ۳۴ هزار پرونده آنلاین داشتیم.

این مسئول ادامه داد:  برای پرداخت ۳ هزار و ۴۰۰ فقره از سفته الکترونیکی استفاده کردیم که برای پرداخت آن‌ها نیاز به مراجعه به بانک نیست.

پرداخت 624 میلیارد ریال وام ازدواج

وی عنوان کرد: همچنین در سال جاری 321 فقره وام ازدواج به میزان 624 میلیارد ریال، 402 فقره وام فرزندآوری به میزان 425 میلیارد ریال پرداخت شده است.

نایینی اظهار کرد: بیشترین اختصاص بودجه ما در سال جاری برای اشتغالزایی بود و در هین راستا تاکنون 539 فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد، 58 فقره به مددجویاان بهزیستی و 144 فقره به اشتغال بنیاد برکت اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: 3 فقره تسهیلات به معرفی شدگان سامانه سامد، 44 فقره تسهیلات تبصره 16 و 105 مورد هم تسهیلات برای مشاغل خانگی پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 77 درصد تسهیلات به صورت آنلاین

این مسئول بیان کرد اضافه کرد: نقدینگی استان ۶۲۷ هزار میلیارد ریال است که ۱۰.۳ درصد آن سهم بانک مهر ایران است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در قزوین گفت: ۷۷.۵ درصد تسهیلات به صورت آنلاین پرداخت شده است که ۱۰ درصد آن تمام آنلاین بود و میانگین زمان پرداخت تسهیلات ۳ روز است.

وی ادامه داد: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برای آزادسازی زندانیان، تهیه جهیزیه افراد آسیب پذیر، کمک به تعمیر مسجد و دانشگاه‌ها، توزیع نوشت افزار و اهدای کالا کارت ازدواج به متولدین دهه شصت و برگزاری موکب اربعین و کمک بلاعوض به مددجویان بهزیستی و توزیع غذای گرم در سطح کشور همکاری داشتیم.

این مسئول بیان کرد: پرداخت تسهیلات به دانش بنیان‌ها از مواردی است که در راستای تولید انجام شده و با معاونت علم و فناوری رئیس جمهور تفاهم‌نامه منعقد شده است.

وی ادامه داد: سفر کارت هم درحال اجرا است و در استان با ۶ مرکز خدمات مسافرتی قرارداد منعقد شده است.

پرداخت حقوق 15 هزار و 600 نفر با طرح مهریار

نایینی ادامه داد: راه‌اندازی "کیوبانک"، پرداخت وام‌های فوری با افزایش سقف و ایجاد پایگاه تخصصی قرض‌الحسنه از مواردی است که امسال انجام شده است و شعار امسال "کارت مهر، کارت زندگی" است با این هدف که قرض‌الحسنه در تمام ابعاد زندگی باشد و تمام نیازها با این بانک برطرف شود.

وی بیان کرد: در طرح مهریار تاکنون 50 سازمان برای پرداخت حقوق کارکناان خود با ما قرارداد منعقد کرده و حقوق 15 هزار و 600 نفر در استان از طریق بانک مهر پرداخت می‌شود؛ همچنین در این طرح 530 میلیارد ریال وام پرداخت شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر اشخاص حقوقی اشخاص حقیقی هم برای پرداخت حقوق پرسنل خود می‌توانند از طرح مهریار استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز