خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه ابزار دقیق نیروگاه شهید رجایی:

یک بخش نیروگاه شهید رجایی با دانش متخصصان داخلی بروز رسانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۴۸۶

رئیس گروه ابزار دقیق معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی گفت: سیستم اعلام و اطفاء حریق واحدهای بخاری سیکل ترکیبی از سوی متخصصان نیروگاه بروزرسانی شد.

به گزارش ایلنا، حمید کاتبی گفت: تابلویFAP ، وظیفه اعلام و ارسال سیگنال فرمان اطفاء حریق و محافظت از تجهیزات حیاتی تولید برق را در حوزه واحدهای بخار سیکل ترکیبی دارد و از بدو راه اندازی سیستم در سال 1380 مشکلات متعددی اعم از عملکرد نامطمئن سیستم، ظهور آلارم‌ها و سایر مشکلات در آن وجود داشت که متخصصان گروه ابزار دقیق اقدام به بررسی‌های فنی و تخصصی، جهت بهبود مشکلات موجود کردند.

رئیس گروه ابزار دقیق معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی ادامه داد: پس از بررسی‌های تخصصی اقدام به خرید تجهیزات و قطعات مورد نیاز شده و سپس نسبت به نصب و تعویض تجهیزات و بروزرسانی این سیستم اقدام شد.

وی عنوان کرد: در این طرح یک تابلوی جدید برای مشاهده آلارم‌های سیستم اعلام حریق توسط پرسنل ایمنی در قرارگاه آتش‌نشانی نیروگاه سیکل ترکیبی نصب شد و با نصب این تابلو، زمان عکس‌العمل به آلارم‌های حریق، بسیار کاهش یافته و این قابلیت در اجرای طرح بروزرسانی ایجاد شده و در سیستم قبلی وجود نداشته است.

کاتبی یادآور شد: این پروژه با تکیه بر توان مهندسی متخصصان گروه ابزاردقیق نیروگاه بخار و سیکل ترکیبی، همکاری امور تعمیرات ابزاردقیق نیروگاه سیکل ترکیبی، بدون استفاده از خدمات فنی شرکت‌های پیمانکاری انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز