خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

شهید نداده‌ایم تا مدیران فخر فروشی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۰۵

دهه فجر فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد گذشته، تبیین وضعیت فعلی و ترسیم چشم انداز آینده است تا با کارهای انجام شده مغرور نشویم و بخاطر کارهای انجام نشده دچاریاس و ناامیدی نشویم.

ایلنا: استاندار قزوین گفت: شهید نداده‌ایم تا مدیران برای مردم، قدرت نمایی یا فخر فروشی کنند
به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین؛ «مرتضی روزبه» در دیدار مردمی با شهروندان تاکستان که به مناسبت سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر در مسجد حجتی این شهر برگزار شد بیان داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد گذشته، تبیین وضعیت فعلی و ترسیم چشم‌انداز آینده است تا با کارهای انجام شده مغرور نشویم و بخاطر کارهای انجام نشده دچاریاس و ناامیدی نشویم.

وی افزود: نباید دچار افراط و تفریط شده و راه را گم کنیم و به خاطر سوء عملکرد چند مدیر دچار دل مردگی و یاس شویم.

استاندار با بیان اینکه «نظام جمهوری اسلامی، مقدس است» ادامه داد: دلیل قداست جمهوری اسلامی این است که از دین، قرآن و سیره اهل بیت برخاسته است و برای ایجاد و بقای آن خون و شهید داده‌ایم و این موضوع با هیچ چیز دیگری قابل معاوضه نیست.

وی با تأکید بر اینکه نباید خطا و اشتباه چند مدیرو مسئول به پای نظام نوشته شود» تصریح کرد: نظام اسلامی به مدیرانی پاکدست، پاک چشم، خادم، پرکار و پرتلاش نیاز دارد و شهید نداده‌ایم تا مدیران قدرت نمایی کنند و برای حفظ یا دستیابی به پست دست به معامله بزنند.

استاندار افزود: نظام اسلامی این چیز‌ها را بر نمی‌تابد و ساحت نظام مقدس تراز آن است که عده‌ای بخواهند وارد این گونه دغل بازی‌ها بشوند.

وی خاطر نشان کرد: امروز کسوت مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی نباید دستمایه فخرفروشی و آقایی کردن بر دیگران بشود و استان قزوین ۳ هزار شهید نداده است تا امروز مسئولی قدرت نمایی کرده و به مردم فخر بفروشد.

استاندار افزود: این‌ها نباید باشد و اگردر هر جایی وجود دارد باطل است و انحراف از مسیر نظام و انقلاب اسلامی است.

استاندار با اشاره به پتانسیل‌ها و قابلیت‌های تاکستان بیان داشت: شهر تاکستان در شأن مردم و ساکنین آن نیست و در این زمینه مدیران و مردم هر دو باید با همکاری و همدلی در جهت عمران و آبادانی و زیبایی هرچه بیشتراین شهر تلاش کنند.

گفتنی است استاندار در ادامه با خانواده‌های شهیدان فرهاد طاهرخانی و محمد خوش نشین در تاکستان دیدار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز