خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان:

نمایشگاه ملزومات جهیزیه در قزوین برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۶۰۲

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه ملزومات جهیزیه به مدت پنج روز و امکان خرید اقصازی و با تخفیف در محل دایمی نمایشگاه‌های استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی گفت: نمایشگاه ملزومات جهیزیه از تاریخ 29 آبان تا 3 آذر ماه ماه از ساعت 15 تا 21 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برپا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین افزود: بیش از 55 مشارکت کننده در عرصه‌های مختلف شامل خدمات ازدواج آسان، لوازم خانگی، مبلمان، فرش و تابلوفرش، لوازم ریز آشپزخانه، لوستر، صنایع دکور، منسوجات، شیرآلات، ظروف آنتیک آشپزخانه، سرویس و کالای خواب و  سایر موارد محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

وی بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای زوج‌های در آستانه ازدواج فراهم می‌کند، تا نیازهای خود در خصوص ملزومات جهیزیه را تامین کنند.

خورگامی اظهار کرد: در نمایشگاه فوق، به موسسه خدمات ازدواج آسان نیز غرفه‌ای اختصاص داده شده و خدماتی از جمله تالار و تشریفات، مزون و سالن‌های زیبایی با قیمت‌های مناسب به بازدیدکنندگان معرفی خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بیان کرد: محصولات و کالا‌های این نمایشگاه با ارائه تخفیفات از 5 تا 15 درصد عرضه خواهد شد و برخی از مشارکت‌کنندگان نیز فروش اقساطی خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز