خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

350 حافظ قرآن شهر قزوین تجلیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۶۶۱

شهردار قزوین گفت: همزمان با ایام بزرگداشت علامه سید محمدحسین طباطبایی، مفسر بزرگ جهان اسلام، نوزدهمین آیین تجلیل از 350 حافظ قرآن کریم شهر قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی صباغی با اعلام این خبر افزود: این آیین روز پنجشنبه، ۲۵ آبان ماه سال جاری ساعت 10 صبح در محل شبستان امیرالمؤمنین (ع) مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود.

شهردار قزوین اضافه‌کرد: این همایش با حضور حافظان کلام الله مجید، پیش‌کسوتان و فعالان حوزه قرآنی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین مدیران استانی و مجموعه مدیریت شهری برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اجرای تلاوت مجلسی استاد سید مصطفی حسینی، قاری بین‌المللی و تجلیل مدیریت شهری از ایشان جهت کسب مقام اول مسابقات قرآن بین‌المللی از بخش‌های ویژه این همایش است.

این مسئول شهری اضافه‌کرد: همچنین در این همایش از خانواده شهدای قرآنی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

 صباغی افزود: طرح تجلیل از حافظان قران کریم شهر قزوین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و پرورش 10 میلیون نفر حافظ قرآن از سال 92 به همت شهرداری و شورای‌شهر قزوین مصوب و آغاز شد و تاکنون از 12 هزار حافظ قرآن در قالب 23 هزار جزء تجلیل شده‌است، 85 درصد از حافظان این طرح به بانوان و 15 درصد به آقایان اختصاص داشته است.

 وی گفت: در طول اجرای این طرح 450 نفر بزرگ‌سال و 68 نفر کودک و نوجوان موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز