خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های استان خبر داد؛

عرضه کالاهای اساسی و مصرفی به قیمت تعاونی در نمایشگاه بین‌المللی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۲۱۲

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای بخش تعاون که از امروز در استان آغاز خواهد شد، محصولات مختلف به قیمت تعاونی در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی گفت: اولین نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای بخش تعاون با حضور بیش از 70 مشارکت‌کننده از تاریخ 15 تا 19 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: تعاونی مصرف سازمان جهاد کشاورزی در نمایشگاه فوق حضور داشته و علاوه بر عرضه محصولات سوپر مارکتی، کالاهایی از جمله گوشت و مرغ، برنج، قند و شکر، روغن و زیتون را به قیمت تعاونی عرضه خواهند کرد.

وی یادآور شد: همچنین شرکت تعاونی صنایع‌دستی زیرمجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین، اتحادیه زنبورداران تولیدکننده انواع عسل و شرکت تعاونی دهیاران، تولیدکننده جدول، بلوک و مصالح ساختمانی، محصولات خود را به قیمت تعاونی عرضه می‌کنند.

این مسئول افزود: تعاونی بازآفرینی شهری از جمله مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه است که طرح‌های بازآفرینی حوزه شهری را به نمایش خواهد گذاشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه قزوین اظهار کرد: قابل‌ذکر است انواع عرقیجات گیاهی، دست بافته‌ها، صنایع‌دستی و گل و گیاه توسط مشارکت کنندگان عرضه خواهد شد.

خورگامی گفت: در مدت برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای بخش تعاون از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز