خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان قزوین صورت گرفت؛

شروع به کار چهاردهمین نمایشگاه دام و طیور در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۲۴۱

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور با حضور "احمدرضا سید علیان" مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه خوراک دام وزارت جهاد کشاورزی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این نمایشگاه که عصر سه‌شنبه افتتاح شد، ۵۰ مشارکت کننده در قالب ۳۶ غرفه تولیدات و محصولات خود را در حوزه‌های مختلف دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان قزوین در حاشیه این مراسم گفت: برگزاری نمایشگاه دام و طیور فرصت مناسبی را برای شرکت‌های فعال در این صنعت فراهم می کند تا آخرین دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

احمد خورگامی اضافه کرد: ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان استانی و کشوری در راستای ارتقای کیفیت و افزایش حق انتخاب مصرف کنندگان، ایجاد و گسترش نمایندگی شرکت های معتبر ملی در سطح استان از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نمایشگاه تخصصی دام و طیور از دوم تا پنجم آبان ماه جاری دایر است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از غرفه‌های آن بازدید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز