خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان:

حضور در نمایشگاه‌های صادراتی از اولویت‌های اتاق بازرگانی قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۳۹۶

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: حضور در نمایشگاه‌های بازارهای صادراتی هدف استان قزوین یکی از مهمترین اولویت‌های ما است و اعضای انجمن صنایع دستی می‌توانند در نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق حضور پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی انجمن صنایع دستی  استان قزوین در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.

مهدی عبدیان در این مجمع گفت: اگرچه از هنگام تحویل  اتاق قزوین درابتدای فعالیت دوره ششم، بامیزان بدهی حدود  14 میلیارد تومان مواجه شدیم و کسر بودجه همراه با درخواست‌های مکرر انواع سازمان‌ها، انجمن‌ها و خیریه‌هابرای دریافت مساعدت مالی در این چند ماه  وجود داشته است؛ ولی اتاق قزوین بنا بر رسالت ذاتی خود؛ حمایت از تشکل‌های تخصصی اقتصادی  را در سرلوحه قرار داده است.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: ما همواره در اعطای هدایا به میهمانان کشوری و خارجی از محصولات صنایع دستی استان استفاده می‌کنیم و آمادگی داریم که فضایی مناسب در اتاق فراهم کنیم تا این محصولات درمعرض دید بازدید کنندگان و حاضرین در اتاق قزوین قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین به عنوان سوبسید برای کمک به  حق عضویت  تمامی حاضرین در این مجمع مبلغ یک میلون تومان از طرف اتاق قزوین در سال آینده  مساعدت مالی صورت خواهد گرفت.

دراین نشست پس از ارایه گزارش عملکرد انجمن صنایع دستی استان قزوین، گزارش تراز مالی و بازرس و گزارش عملکرد مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

با رای اکثریت حاضرین، محبوبه منفرد، محمدمهدی توکل، حامد شهسواری، اشرف حاتمی، فرحناز قاسم‌پور علمداری به‌عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و سهیلا اسکندری و سمانه طاهرخانی  به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب و معرفی شدند.

الهام رسول‌زاده به‌ عنوان بازرس اصلی و ناهید بناساوجی به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز